پنجشنبه, 31 خرداد 1397

جایگاه سازی با یک محصول ، یک کالا، نوعی خدمات، یک شرکت، یک موسسه و حتی خود شما آغاز می شود. اما جایگاه سازی مفهومی نیست که روی محصول یا خدمت صورت گیرد. جایگاه سازی مجموعه فعالیتهایی است که روی ذهن مشتری فعلی یا مشتری احتمالی صورت می گیرد.

 

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

چرا تولیدکنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حالیکه چنین پروسه ای هزینه برندینگ و مدیریت برندهای زیادی از قبیل بسته بندی، برچسب گذاری، مجوزها و ثبت های قانونی، تبلیغات، بازاریابی و... را برای آنها به دنبال دارد؟ در این میان ریسک عدم اقبال برند مورد نظر از جانب بازار و مصرف کنندگان را نیز نباید نادیده گرفت.

 

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی

در علم بازاریابی استراتژی های قیمت گذاری بر حسب عوامل مختلفی تعیین می شود. متاسفانه در کشور ما فقط به جنبه سود آوری بیشتر کالا و یا قیمت رقبا به عنوان عوامل موثر در قیمت گذاری توجه می شود. در اینجا استراتژیهای اصلی قیمت گذاری را بطور خلاصه بررسی می کنیم.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

تیم مشاوره برندینگ و طراحان مدیریت فردا به عنوان یکی از گامهای پروژه طراحی اصول برند (Brand Discipline) اقدام به مشاوره در خصوص انتخاب نام برند (Brand Name) می نماید که روال کلی آن بصورت زیر خواهد بود:

 

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - ساير مطالب

موسسه گالوپ مطالعه ای اينترنتي در سراسر  ایالات متحده روی  فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور انجام داده است. این موسسه براساس مصاحبه با بیش از 30،000 فارغ التحصیل در اوایل سال 2014  چند کشف مهم را مطرح ساخت، که در اینجا به 5  مورد از مهم ترین یافته‌ها اشاره شده است.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 2 از 72