میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

اولين بار جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال 1982 بازاریابی پارتیزانی(GUERRILLA MARKETING) را تشریح نمود. اين روش بازاريابي، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیع کالا (Promotion) بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفتهایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که گروه مخاطبين هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع ميباشند و به عبرت ديگر این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است که بازاریابی مخفیانه نیز نامیده می شود