مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

برای تشکیل جلسات موفقیت آمیز باید اصولی را رعایت کرد که اهم آن به شرح زیر است:

1- ساعت در جلسات از همه چیز مهم تر است. به خاطر احترام به پایبندی و بزرگ منشی همه افراد حاضر، جلسه نباید بیش از زمان اعلام شده طول بکشد، به خصوص جلساتی که به طور منظم تشکیل می شود. اگر جلسه تماما صرف یک موضوع می شود و به نتیجه ای نمی رسد، کار را به جلسه دیگر موکول کنید. اگر باید جلسه با اتخاذ یک تصمیم یا  اقدام به پایان برسد، باید بر همین اساس زمان بندی شود.و پیش از آغاز جلسه، به همه شرکت کنندگان بگویید جلسه تا زمان نتیجه گیری لازم ادامه خواهد یافت. با کم نشان دان مقدار کار در جلسه، افراد را گمراه نکنید. زیان این کار مستقیما گریبانگیر خود شما خواهد شد.

2- دلیل اصلی جلسه را فراموش نکنید. تنها دلیل برگزاری جلسات آن است که کاری را باهم انجام دهیم که نمی توان آن را به تنهایی و به نحو بهتر انجام داد. جلسات به طور کلی یکی از این سه هدف اصلی را دارند: برقراری ارتباط، اداره کردن و تصمیم گرفتن. از این سه، اولی و آخری مهم تر است. اما تمرکز هر سه نوع جلسه باید بر اتخاذ اقدام باشد. در جلسات یا باید مقصود به اطلاع حاضران برسد یا نتایج اقدامی که گرفته شده، اعلم شود یا یک رشته اقدام برای اجرا تدوین شود یا یک رشته اقدام از میان گزینه ها انتخاب شود. اگر جلساتی را برگزار کنید یا به جلساتی بروید که هدفی غیر از اینها دارد، وقت خود و دیگران را تلف می کنید. بهتر است کار دیگری بکنید.

3- قانون طلایی جلسات را به یاد داشته باشید: در برابر جمع تحسین کنید، در خلوت انتقاد کنید. انتقاد در جمع را هر گاه که پیش می آید، قطع کنید. این کار به شدت به روحیه افراد لطمه می زند و باید از آن جلوگیری کرد. اگر تمام اعضای گروه به یاد داشته باشند که آنان برای یک کارفرما کار می کنند و درنتیجه عضو یک گروه محسوب می شوند، جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می شود. پیش از آغاز جلسه، به شرکت کنندگان یادآوری کنید که رئیس جلسه کیست، جلسه چقدر طول می کشد و هدف جلسه چیست. آنگاه باید با تلاش هایی که بر اثر سوءتفاهم درمورد قواعد مورد پذیرش همگان برای انحراف مسیر جلسه صورت می گیرد، مقابله کرد. مودبانه اما با قوت جلسه را به مسیر اصلی بازگردانید.

4- در خارج از ساعات عادی کاری جلسه نگذارید. البته مواقعی پیش می آید که باید این قانون را شکست اما این کار را فقط باید در موارد واقعا اضطراری انجام داد. کسانی که در شب یا روزهای تعطیل جلسه می گذارند، درواقع این حقیقت شرم آور را جار می زنند که زندگی ندارند و انتظار دارند که بقیه هم زندگی خود را رها کنند. نباید به چنین شخصی اجازه داد اصلا جایی را اداره کند، چه برسد مثلا بخشی از یک شرکت بزرگ؛ زیرا از صفات انسانی اولیه برای حسن انجام کار بی بهره اند. دوام آوردن در دنیای سریع امروزی نیازمند فهم درست از کار و نیز نگاه به اطراف است. کسانی که فاقد تعادل لازم در زندگی هستند، احتمالا نمی توانند دنیایی را که در آن هستند یا اطراف خود را ببینند.

5- از فشار گروه برای تصویب تصمیمات استفاده نکنید. استفاده از جلسات برای زیرفشارگذاشتن افراد به منوظر موافقت با اقدامات یا افکاری که می دانید غیراخلاقی یا غیرقانونی هستند، اشتباه است. فشار گروه نیروی توانمندی است، به خصوص در جایی که شغل افراد در خطر باشد. از آن برای منحرف کردن افراد از مسیر قانون یا دورزدن قانون یا هزاران عمل غیرقانونی دیگر که معمولا در شرکت ها صورت می گیرد، سوءاستفاده نکنید. سازمان یا شرکت هرکس دارای یک دسته ارزش است. اگر پایبندی به قانون اخلاق یا حاکمیت قانون جزو آن نیست، این ارزش ها را تغییر دهید یا در جای دیگری مشغول به کار شوید.

6- از جلسات برای خراب کردن کار کس دیگری استفاده نکنید. در هر جلسه، می توان بدون شخصی کردن مسایل یا خراب کردن افراد، اختلاف نظر را بیان کرد. تخریب دیگران اشتباه و از نظر عقلانی نابخردانه است. دنیای کار و کسب امروزی به قدری زودگذر و افراد حاضر در آن به قدری گذرا هستند که گذشته بار دیگر برمی گردد و با شما رو به رو می شود. یک پیروزی کوچک در قبال شکست فردی دیگر در یک شغل می تواند در محل اشتغال بعدی شما، شرم آور باشد. در برابر وسوسه تخریب مقاومت کنید. متاسفانه، ماهیت بی ثبات محیط کاری امروز سبب شده است تا بسیاری افراد رویکرد مخالف را در پیش بگیرند. به نظر می رسد این تفکر حاکم است: من دیگر هرگز این افراد را نخواهم دید. پس چرا با آنان به هم نزنم؟ اما تقریبا همیشه ضد این امر درست از آب درمی آید.

7- امور شخصی و کاری را از هم جدا نگه دارید. دوست بودن با افراد در محیط کار هیچ ایرادی ندارد. اما جلسه جای خوش و بش نیست. البته قدری خوش و بش ابتدا و پایان جلسات باعث نرم شدن روابط می شود. اما بدیهی است که باید موازنه به نفع کار باشد. خوش و بش بیش از اندازه باعث ناراحتی کسانی در جلسه خواهد شد که جزئی از این بده بستان نیستند. به علاوه، این امر برای فرایند کار نامناسب است و باعث فرسایش روحی می شود. لازم است فرد در بیرون از کار، زندگی خود را داشته باشد. اگر متوجه شدید که همه مراودات شما در جلسات کاری پیش می آید، زمان تغییراتی در زندگی فرا رسیده است.

8- فراموش نکنید که بهترین الگو برای دجلسات دمکراسی است، نه پادشاهی. در برابر این وسوسه که شرکت کنندگان را به تایید تصمیم موردنظر خود وا دارید، مقاومت کنید. باید با اقناع اخلاقی کار را به پیش ببرید، نه با زور عنوان خود. زورمداری الگوی مناسبی برای جلسات نیست. در مقام مدیر، باید همواره برای فهمیدن هدف جلسه تلاش نکید. اگر می خواهید دستور بدهید، آن را در رسانه ای که در اختیار دارید، منتشر کنید. لازم نیست برای اعلام رویه ای که نیاز به بحث ندارد، جلسه بگذارید و مراقب دیگر کسانی در جلسه باشید که می خواهند کنترل آن را به دست بگیرند. این کار مورد علاقه برخی افراد است. وظیفه شما به عنوان مدیر جلسه است که مانع از این کار شوید.

9- همیشه دستور کار روشنی آماده کنید و از قبل آن را در اختیار دیگران بگذارید. کار خوبی است که پیش از جلسه، درباره هدف، ماهیت و ساختار آن فکر کنید. این افکار باید به صورت دستور کار دربیاید و پیش از جلسه در اختیار همه شرکت کنندگان قرار بگیرد. این گونه، همه وقت کافی دارند تا پیشنهاد، گزارش، طرح و... خود را آماده کنند. در اغلب موارد، کسانی که جلسه می گذارند، میزان آمادگی لازم برای شرکت کنندگان را دست کم می گیرند.

10- جلسات منظمی را که دیگر هدفی برای آن وجود ندارد، متوقف کنید. اگر دیگر نمی توانید به روشنی دلیل جلسه منظمی را بیان کنید، زمان آن رسیده که دست نگه دارید. اهداف تغییر می کند و وقتی دلیل برگزاری جلسه از بین می رود، نخستین نفری باشید که آن را متوقف می کنید. تمام جلسات ادواری باید ارزیابی ادواری شوند تا معلوم شود آیا هنوز هدفی وجود دارد یا خیر

 


>> کلمات کلیدی: اصول مذاکره، برگزاری جلسات

مديريت بازاريابي، بازاريابي ، فروش، مديريت فروش، مدير فروش ، مديريت  برند، برندینگ، برندسازی، افزایش فروش، فروش تلفنی، بازاريابي مستقیم، بازاريابي  تلفني، مشاور فروش، مشاور بازاريابي ، استراتژی فروش، تکنیک فروش، تکنیک های افزایش فروش، تکنيک هاي افزايش فروش ، برند، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره فروش، مشاور بازاریابی، مشاوره بازاریابی، مشاور مدیریت، مشاوره مدیریت، توزيع و پخش مويرگي، بازرگاني خارجي و ترخيص كالا، اصول بازاريابي، مدیریت بازاریابی، مديريت برند، برندینگ، برندسازی، استراتژی‌ فروش، تاکتیک فروش، استراتژی بازاریابی و فروش، قیمت گذاری، مدیریت قیمت، تحقيقات بازار، تحقیقات بازاریابی، مدیریت تبليغات، استراتژی تبلیغات، مديريت فروش و رموز فروش موفق، اصول مديريت، مدیریت کسب و کار، اصول مذاکره، مدیریت مذاکره، اصول مذاکره موفق، مذاکره فروش موفق، ارتباطات بازاریابی، دکترای مدیریت، دکتری، مجتبی شفاعی، دکتر شفاعی، تحصيلات تکميلي، ساير مطالب، نکات مفيد و خواندني، مدیران موفق، مدیریت موفق، فروش موفق، مديران و شرکتهاي موفق، حکايتهاي مديريتي، رموز موفقيت، افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش، برنامه فروش، هدفگذاری فروش، برنامه بازاریابی، بازاريابي و تبليغات، مشاوره تبلیغات، طنز و سرگرمي مديريتي، مدیریت فناوري اطلاعات، بازاریابی الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، فروش اینترنتی، فروش الکترونیکی، تجارت الکترونیک،  ویدئوهای تبلیغاتی، محصولات، راه حل بهبود فروش، مقاله مدیریتی، مشاوره رایگان فروش، پژوهش‌، تحقیقات بازار، بازارشناسی، بازارسازی، بازاریابی، کتاب الکترونيک، ایبوک، کتاب بازاریابی و فروش، خلاصه کتاب، فایلهای آموزشي، نرم‌افزار تلفن همراه،  استخدام و كاريابي، رموز كاريابي، شیوه كارمندگزيني، مشاوره استخدام، ساختار تیم فروش، سایت های کاریابی، فروش تلفنی، Telemarketing، با عقابها پرواز کن، راه اندازی شرکت پخش، توسعه فروش، افزایش فروش، مشاوره بازاریابی، مشاوره، دکتر مجتبی شفاعی، سررسید مدیریتی، پاورپوینت مدیریتی، PDF، PPT، بسته آموزشی، ویزیتوری، فروش حضوری، تکنیک های فروش، استراتژی فروش، راهکارهای افزایش فروش، منشی، مسئول دفتر، کاریابی، استخدام، کارگزینی، جذب، آموزش، دوره آموزشی، عارضه یابی، مدرس، استاد دانشگاه، فناوری، تکنولوژی، MBAر، EMBA، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، رشد فروش، روند فروش، تاسیس، راه اندازی شرکت پخش، راه اندازی واحد فروش، اصلاح ساختار فروش، رموز موفقیت، رموز فروش، تکنیکهای افزایش فروش، فروش Sales مشاوره فروش Sales Consulting مدیر فروش Sales Manager کارشناس فروش Sales Expert مدیریت فروش Sales Management فروش موفق Success Sales فروشنده Seller Salesman ویزیتور و بازایاب، بازاریابی حضوری Vistor فروش حضوری واحد فروش Sales Department تیم فروش Sales Team، وظایف فروش Sales Duties ساختار فروش Sales Structure هدف فروش Sales Target برنامه فروش Sales Plan، فروشندگی حرفه ای ، افزایش فروش، روند فروش Sales Trend استراتژی فروش Sales Strategy تاکتیک فروش Sales Tactics تکنیک فروش Sales Technics ترویج فروش Sales Promotion سمینار فروش، آموزش بازاریابی، سمینار فروش موفق، سمینار بازاریابی، سیاست فروش خرید و فروش Sales and purchase فروش اینترنتی Internet پیش فروش فروش فیلم بازاریابی Marketing بازار Market بازارسازی Merchandising مدیریت بازاریابی Marketing management مدیر بازاریابی Marketing Manager تحقیقات بازار Market Research تحقیقات بازاریابی Marketing research ممیزی بازاریابی Marketing Audit مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی فروش شرکت بازاریابی کتاب بازاریابی بازاریابی شبکه ای تبلیغات بازاریابی مقاله بازاریابی فروش و بازاریابی آموزش بازاریابی بازاریابی اینترنتی بازاریابی شبکه ای بازاریابی فروش سایت بازاریابی شرکت بازاریابی فروش و بازاریابی مقاله بازاریابی بازاریابی ویروسی بازاریابی دهان به دهان بازاریابی پارتیزانی بازاریابی ایمیلی مرکز مشاوره سایت مشاوره مشاور مشاوره رایگان مهندسین مشاور شرکت مشاور دلیل مشاور استخدام مشاور شرکت مشاوره مهندس مشاور پخش مستقیم به پخش شرکت پخش پخش مویرگی استخدام شرکت پخش پخش مواد غذایی شرکت پخش دارو دانلود رایگان دانلود کتاب دانلود مطالب تبلیغ تبلیغات آگهی رایگان تبلیغات تبلیغات بازاریابی مدیریت تببلیغات مدیریت ارتباط سمپلینگ کمپین تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی تحلیل فروش تحقیقات فروش سمینار آموزشی دانلود رایگان مطالب آموزشی دانلود پاورپوینت دانلود فیلم آموزشی دانلود فروش آنلاین مشتری فلسفه قیمت قیمت گذاری قوانین فروش موفق، راهکار افزایش فروش دوره آموزشی فروش مدیریت فردای ایرنیان مدیریت فردا خدمات مشاوره مجتبی شفاعی استراتژی تاکیتک برنامه استراتژیک سیاست برند مدیریت برند هویت برند شخصیت برند برندیینگ بازاریابی شبکه ای برند لوگو مدیریت برند مدیریت نشان تجاری ، برندینگ وفاداری بازاریابی بیمه اصول بازاریابی شعار ارزش برند بخش بندی بازار آمیخته بازاریابی موفقیت اشتباه مفاهیم بازاریابی اصول مذاکره کتاب رایگان مدیریت اسلامی بازاریابی خدمات بانک، Price pricing تندمصرف fmcg، پخش مویرگی، فروش مویرگی، توزیع مویرگی، شرکت پخش، فروش ویزیتوری، فروش مستقیم، راهکارهای افزایش فروش، کتاب الکترونیک، مطالعه، پژوهش، تحقیق، فایل، ، دکتر احمد روستا، دکتر محمود محمدیان، پرویز درگی، دانلود رایگان، استخدام، کاریابی، موفقیت، فروش، بازاریابی، مدیریت برند، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، فروش آنلاین، خرید، تجاری، صنعتی، مصرفی، آمار فروش، برنامه ریزی فروش، برنامه بازاریابی Marketing Plan، برنامه تبلیغات Advertising Plan، مدیریت، اصول بازاریابی، مقاله، دانلود مقاله، PDF، Doc، PPT، Word، سرپرست فروش، کارشناس فروش، فروشنده، مهندس فروش، مدیریت اجرایی، MBA، EMBA، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازار، بازاریابی خلاقانه، تبلیغات خلاق، ایده، نوآوری، برند موفق، برند قدرتمند، رهبری، عوامل، کافه بازاریابی، شفاعی، ایران، بازار ایران، IRAN، اخبار، خیریه، همت، کمیته امداد، بهزیستی، حمایت، مدیریت فردا حامی امور خیریه، کتاب بازاریابی و تبلیغات، محصولات، دانلود، استخدام، کاریابی، رزومه، کانال توزیع، مدیریت توزیع، بازاریابی مستقیم، فروش مستقیم، شبکه توزیع، کسب و کار، طرح کسب و کار، تجارت Business plan ، نرخ ارز، تنظیم بازار، طرح تجاری، سود، رشد، منافع، بودجه تبلیغات، مدیریت فروش، مدیریت برند، مدیریت بازاریابی، فروشنده موفق، افزایش فروش، دوره آموزشی، فروش ویزیتوری موفق، بازاریاب، استخدام بازاریاب، استخدام کارشناس فروش، هزینه، درآمد، سود، بهره وری، بهبود، اصلاح، اصلاح ساختار فروش، ساختار سازمانی، تکنیک های فروش موفق، بازاریابی شبکه ای، سرمایه گذاری، بانک اطلاعات، کسب درآمد، دانشجو، رشته مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی بین الملل، مجتبی شفاعی، مدیریت فردای ایرانیان، خمیردندان مریدنت، شرکت پاکشو، فروش اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پیامکی، بازاریابی اینترنتی، دکتر الوانی، دکتر خنیفر، دکتر روستا، دکتر محمدیان، پرویز درگی، دکتر کامران صحت، علی خویه، عطر و طعم، می پسندی، فروشگاه اینترنتی، فروش دامنه، دوره های آموزشی، کارگاه آموزشی، مشاوره اینترنتی، مشاوره رایگان، خدمات آموزشی، مرکز آموزش عالی مدیریت، مرکز مشاوره مدیریت، مشاور عالی مدیریت، کسب و کار، سود فروش، موفقیت سازمان، کیفیت کالا، استاندارد فروش، پخش مویرگی، توزیع مویرگی، خیریه، همت، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، مشارکت مردمی، امور خیریه، موسسه خیریه همت جوانان، فروش عالی، فروش یخ به اسکیموها، فروش تلفنی، بازاریابی تلفنی، کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی، طراحی و گرافیک، برند، بنر، بیلبورد ، دکتر مجتبی شفاعی، مدرس دانشگاه تهران، دوره های مدیریت، دوره بازاریابی ، دوره بازاريابی و فروش، تبلیغات، تبليغات موفق

ساختار فروش Sales Structure هدف فروش Sales Target برنامه فروش Sales Plan، فروشندگی حرفه ای ، افزایش فروش، روند فروش Sales Trend استراتژی فروش Sales Strategy تاکتیک فروش Sales Tactics تکنیک فروش Sales Technics ترویج فروش Sales Promotion سمینار فروش، آموزش بازاریابی، سمینار فروش موفق، سمینار بازاریابی، سیاست فروش خرید و فروش Sales and purchase فروش اینترنتی Internet پیش فروش فروش فیلم بازاریابی Marketing بازار Market بازارسازی Merchandising مدیریت بازاریابی Marketing management مدیر بازاریابی Marketing Manager تحقیقات بازار Market Research تحقیقات بازاریابی Marketing research ممیزی بازاریابی Marketing Audit مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی فروش شرکت بازاریابی کتاب بازاریابی بازاریابی شبکه ای تبلیغات بازاریابی مقاله بازاریابی فروش و بازاریابی آموزش بازاریابی بازاریابی اینترنتی بازاریابی شبکه ای بازاریابی فروش سایت بازاریابی شرکت بازاریابی فروش و بازاریابی مقاله بازاریابی بازاریابی ویروسی بازاریابی دهان به دهان بازاریابی پارتیزانی بازاریابی ایمیلی مرکز مشاوره سایت مشاوره مشاور مشاوره رایگان مهندسین مشاور شرکت مشاور دلیل مشاور استخدام مشاور شرکت مشاوره مهندس مشاور پخش مستقیم به پخش شرکت پخش پخش مویرگی استخدام شرکت پخش پخش مواد غذایی شرکت پخش دارو دانلود رایگان دانلود کتاب دانلود مطالب تبلیغ تبلیغات آگهی رایگان تبلیغات تبلیغات بازاریابی مدیریت تببلیغات مدیریت ارتباط سمپلینگ کمپین تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی تحلیل فروش تحقیقات فروش سمینار آموزشی دانلود رایگان مطالب آموزشی دانلود پاورپوینت دانلود فیلم آموزشی دانلود فروش آنلاین مشتری فلسفه قیمت قیمت گذاری قوانین فروش موفق، راهکار افزایش فروش دوره آموزشی فروش مدیریت فردای ایرنیان مدیریت فردا خدمات مشاوره مجتبی شفاعی استراتژی تاکیتک برنامه استراتژیک سیاست برند مدیریت برند هویت برند شخصیت برند برندیینگ بازاریابی شبکه ای برند لوگو مدیریت برند مدیریت نشان تجاری ، برندینگ وفاداری بازاریابی بیمه اصول بازاریابی شعار ارزش برند بخش بندی بازار آمیخته بازاریابی موفقیت اشتباه مفاهیم بازاریابی اصول مذاکره کتاب رایگان مدیریت اسلامی بازاریابی خدمات بانک، Price pricing تندمصرف fmcg، پخش مویرگی، فروش مویرگی، توزیع مویرگی، شرکت پخش، فروش ویزیتوری، فروش مستقیم، راهکارهای افزایش فروش، کتاب الکترونیک، مطالعه، پژوهش، تحقیق، فایل، ، دکتر احمد روستا، دکتر محمود محمدیان، پرویز درگی، دانلود رایگان، استخدام، کاریابی، موفقیت، فروش، بازاریابی، مدیریت برند، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، فروش آنلاین، خرید، تجاری، صنعتی، مصرفی، آمار فروش، برنامه ریزی فروش، برنامه بازاریابی Marketing Plan، برنامه تبلیغات Advertising Plan، مدیریت، اصول بازاریابی، مقاله، دانلود مقاله، PDF، Doc، PPT، Word، سرپرست فروش، کارشناس فروش، فروشنده، مهندس فروش، مدیریت اجرایی، MBA، EMBA، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازار، بازاریابی خلاقانه، تبلیغات خلاق، ایده، نوآوری، برند موفق، برند قدرتمند، رهبری، عوامل، کافه بازاریابی، شفاعی، ایران، بازار ایران، IRAN، اخبار، خیریه، همت، کمیته امداد، بهزیستی، حمایت، مدیریت فردا حامی امور خیریه، کتاب بازاریابی و تبلیغات، محصولات، دانلود، استخدام، کاریابی، رزومه، کانال توزیع، مدیریت توزیع، بازاریابی مستقیم، فروش مستقیم، شبکه توزیع، کسب و کار، طرح کسب و کار، تجارت Business plan ، نرخ ارز، تنظیم بازار، طرح تجاری، سود، رشد، منافع، بودجه تبلیغات، مدیریت فروش، مدیریت برند، مدیریت بازاریابی، فروشنده موفق، افزایش فروش، دوره آموزشی، فروش ویزیتوری موفق، بازاریاب، استخدام بازاریاب، استخدام کارشناس فروش، هزینه، درآمد، سود، بهره وری، بهبود، اصلاح، اصلاح ساختار فروش، ساختار سازمانی، تکنیک های فروش موفق، بازاریابی شبکه ای، سرمایه گذاری، بانک اطلاعات، کسب درآمد، دانشجو، رشته مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی بین الملل، مجتبی شفاعی، مدیریت فردای ایرانیان، خمیردندان مریدنت، شرکت پاکشو، فروش اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پیامکی، بازاریابی اینترنتی، دکتر الوانی، دکتر خنیفر، دکتر روستا، دکتر محمدیان، پرویز درگی، دکتر کامران صحت، علی خویه، عطر و طعم، می پسندی، فروشگاه اینترنتی، فروش دامنه، دوره های آموزشی، کارگاه آموزشی، مشاوره اینترنتی، مشاوره رایگان، خدمات آموزشی، مرکز آموزش عالی مدیریت، مرکز مشاوره مدیریت، مشاور عالی مدیریت، کسب و کار، سود فروش، موفقیت سازمان، کیفیت کالا، استاندارد فروش، پخش مویرگی، توزیع مویرگی، خیریه، همت، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، مشارکت مردمی، امور خیریه، موسسه خیریه همت جوانان، فروش عالی، فروش یخ به اسکیموها، فروش تلفنی، بازاریابی تلفنی، کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی، طراحی و گرافیک، برند، بنر، بیلبورد