مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

وقتی شما قصد دارید تا ساختار بازاریابی و فروش جدیدی در کسب و کار خود ایجاد کنید نیاز دارید تا مقدماتی را در آن فراهم آورید. این اشتباه بزرگی است که گمان کنیم با کمی تغییر می توان از شیوه سنتی فروش به شیوه فروش سیستماتیک تغییر پیدا کرد. پس اگر آماده تغییر نیستید و کماکان رضایت نسبی از همان شیوه کسب و کار سنتی خویش دارید پیشنهاد می کنم وقت و هزینه خود را به جای تغییر، بر افزایش سرعت فروش فعلی خود بگذارید.


اما اگر می خواهید شرکت بزرگی شوید :

اولاً باید بزرگ فکر کنید: یعنی همه جوانب امور را شناسایی کنید. مثلاً از مشاوران در حوزه های مختلف (اقتصاد، بازاریابی و فروش، روانشناسی فروش، متخصصین فنی و غیره) کمک بگیرید یا اینکه همین فردا به سمینارها یا کلاسهای بازاریابی و فروش بروید.

دوم  اینکه باید فکرهای بزرگ را به ذهن خود راه دهید : مراقب باشید که مثلاً اینکه به سود خالص 5 میلیون تومان در ماه برسید فرک بزرگ نیست، بلکه شما باید در ذهن خود ویژگیهای موفق ترین فروشنده کسب و کارتان را ترسیم کنید و سعی کنید هر روز وجهی از زوایای شخصیتی او را در ذهن خود واکاوی کرده و رفتار خود را به آن شبیه کنید. زیرا شما قرار است بهترین باشید! (به قول قدیمی ها : باید برای 22 بخوانید تا 20 شوید)

سوم اینکه باید از یک فرد با ذهن سیستماتیک در مجموعه خود استفاده کنید : او وظیفه دارد تا کلیه اقدامات شرکت شما را منظم، هدفمند و شفاف نماید. مثلاً باید کاملاً مشخص و مکتوب باشد که محدوده قیمت یک کالا چقدر است و به مشتری عادی با چه قیمتی می فروشید و به یک مشتری قدیمی بزرگ با چه قیمتی؟

چهارم اینکه باید بدانید که فروش مقدماتی دارد که باید فراهم شود: مثلاً سایت، کارت ویزیت و سربرگ، لیست قیمت، کاتالوگ، ایمیل، شماره فکس ، دستور العمل پرداخت پورسانت به بازاریاب و غیره

پنجم اینکه باید از نیروهای با انگیزه در تیم فروش خود استفاده کنید : نخست باید در مرحله استخدام افراد مناسب را انتخاب کنید، بعد آموزش صحیح و سریع به آنها بدهید تا دچار کم انگیزگی نشوند، در نهایت نیز باید بحث های ارتقاء درآمدی بر اساس میزان فروش محقق شده را در شرکت خود ایجاد کنید.

ششم اینکه رقبا را کنترل کنید : یعنی ببینید رقبای اصلی و بزرگ شما چه افرادی با چه دستمزدهایی استخدام کرده اند؟ با چه قیمتی به مشتری می فروشند؟ چه پورسانتی به تیم فروش می دهند؟ و غیره

گام هفتم اینکه برای فروش خود و تیم فروش هدفگذاری ماهانه کنید و میزان دسترسی به اهداف را کنترل کرده و آن را اصلاح کنید

گام هشتم اینکه به صورت مستمر از مشاورین معتمد بخواهید اشتباهات و مشکلات شرکت شما را از بیرون مشاهده کرده و اشکالاتتان را به شما گوشرد کنند و مهمتر اینکه سعی کنید در رفع آنها بکوشید. یادتان باشد که همین اشتباهات و حفره های کوچک باعث خالی شدن مخزن پر از انرژی و سرمایه شما در بلند مدت و در نتیجه شکست کاری شما خواهد شد

موفق باشید.

 

 

:: برچسب ها(Tags ): مشاوره بازاریابی، مشاوره فروش، بازاریابی، مدیریت فردا

مطالب آموزشی : توزيع و پخش مويرگي بازرگاني خارجي و ترخيص كالا اصول بازاريابي مديريت برند استراتژی‌ها و تاكتيك‌ها مدیریت قیمت تحقيقات بازار تبليغات مديريت فروش و رموز فروش موفق اصول مديريت اصول مذاکره و ارتباطات تحصيلات تکميلي ساير مطالب نکات مفيد و خواندني : مديران و شرکتهاي موفق حکايتهاي مديريتي رموز موفقيت بازاريابي و تبليغات طنز و سرگرمي مديريتي فناوري اطلاعات ساير مطالب ویدئوهای تبلیغاتی محصولات : مقالات و پژوهش‌ها کتاب الکترونيک کتاب خلاصه کتاب فایلهای آموزشي نرم‌افزار تلفن همراه استخدام و كاريابي : رموز كاريابي شیوه كارمندگزيني ساير سایت های کاریابی فروش Sales مشاوره فروش Sales Consulting مدیر فروش Sales Manager کارشناس فروش Sales Expert مدیریت فروش Sales Management فروش موفق Success Sales فروشنده Seller Salesman ویزیتور Vistor فروش حضوری واحد فروش Sales Department تیم فروش Sales Team، وظایف فروش Sales Duties ساختار فروش Sales Structure هدف فروش Sales Target برنامه فروش Sales Plan، فروشندگی حرفه ای ، افزایش فروش، روند فروش Sales Trend استراتژی فروش Sales Strategy تاکتیک فروش Sales Tactics تکنیک فروش Sales Technics ترویج فروش Sales Promotion سمینار فروش، سیاست فروش خرید و فروش Sales and purchase فروش اینترنتی Internet پیش فروش فروش فیلم بازاریابی Marketing بازار Market بازارسازی Merchandising مدیریت بازاریابی Marketing management مدیر بازاریابی Marketing Manager تحقیقات بازار Market Research تحقیقات بازاریابی Marketing research ممیزی بازاریابی Marketing Audit مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی فروش شرکت بازاریابی کتاب بازاریابی بازاریابی شبکه ای تبلیغات بازاریابی مقاله بازاریابی فروش و بازاریابی آموزش بازاریابی بازاریابی اینترنتی بازاریابی شبکه ای بازاریابی فروش سایت بازاریابی شرکت بازاریابی فروش و بازاریابی مقاله بازاریابی بازاریابی ویروسی بازاریابی دهان به دهان بازاریابی پارتیزانی بازاریابی ایمیلی مرکز مشاوره سایت مشاوره مشاور مشاوره رایگان مهندسین مشاور شرکت مشاور دلیل مشاور استخدام مشاور شرکت مشاوره مهندس مشاور پخش مستقیم به پخش شرکت پخش پخش مویرگی استخدام شرکت پخش پخش مواد غذایی شرکت پخش دارو دانلود رایگان دانلود کتاب دانلود مطالب تبلیغ تبلیغات آگهی رایگان تبلیغات تبلیغات بازاریابی مدیریت تببلیغات مدیریت ارتباط سمپلینگ کمپین تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی تحلیل فروش تحقیقات فروش سمینار آموزشی دانلود رایگان مطالب آموزشی دانلود پاورپوینت دانلود فیلم آموزشی دانلود فروش آنلاین مشتری فلسفه قیمت قیمت گذاری قوانین فروش موفق، راهکار افزایش فروش دوره آموزشی فروش مدیریت فردای ایرنیان مدیریت فردا خدمات مشاوره مجتبی شفاعی استراتژی تاکیتک برنامه استراتژیک سیاست برند مدیریت برند هویت برند شخصیت برند برندیینگ بازاریابی شبکه ای برند لوگو مدیریت برند مدیریت نشان تجاری ، برندینگ وفاداری بازاریابی بیمه اصول بازاریابی شعار ارزش برند بخش بندی بازار آمیخته بازاریابی موفقیت اشتباه مفاهیم بازاریابی اصول مذاکره کتاب رایگان مدیریت اسلامی بازاریابی خدمات بانک، Price pricing تندمصرف fmcg، پخش مویرگی، فروش مویرگی، توزیع مویرگی، شرکت پخش، فروش ویزیتوری، فروش مستقیم، راهکارهای افزایش فروش، کتاب الکترونیک، مطالعه، پژوهش، تحقیق، فایل، ، دکتر احمد روستا، دکتر محمود محمدیان، پرویز درگی، دانلود رایگان، استخدام، کاریابی، موفقیت، فروش، بازاریابی، مدیریت برند، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، فروش آنلاین، خرید، تجاری، صنعتی، مصرفی، آمار فروش، برنامه ریزی فروش، برنامه بازاریابی Marketing Plan، برنامه تبلیغات Advertising Plan، مدیریت، اصول بازاریابی، مقاله، دانلود مقاله، PDF، Doc، PPT، Word، سرپرست فروش، کارشناس فروش، فروشنده، مهندس فروش، مدیریت اجرایی، MBA، EMBA، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازار، بازاریابی خلاقانه، تبلیغات خلاق، ایده، نوآوری، برند موفق، برند قدرتمند، رهبری، عوامل، کافه بازاریابی، شفاعی، ایران، بازار ایران، IRAN، اخبار، خیریه، همت، کمیته امداد، بهزیستی، حمایت، مدیریت فردا حامی امور خیریه، کتاب بازاریابی و تبلیغات، محصولات، دانلود، استخدام، کاریابی، رزومه، کانال توزیع، مدیریت توزیع، بازاریابی مستقیم، فروش مستقیم، شبکه توزیع، کسب و کار، طرح کسب و کار، تجارت Business plan ، نرخ ارز، تنظیم بازار، طرح تجاری، سود، رشد، منافع، بودجه تبلیغات، مدیریت فروش، مدیریت برند، مدیریت بازاریابی، فروشنده موفق، افزایش فروش، دوره آموزشی، فروش ویزیتوری موفق، بازاریاب، استخدام بازاریاب، استخدام کارشناس فروش، هزینه، درآمد، سود، بهره وری، بهبود، اصلاح، اصلاح ساختار فروش، ساختار سازمانی، تکنیک های فروش موفق

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA