مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

وقتی شما این ده راه ساده و میسر را در کار خود پیاده کنید به تاثیرات و نتایج مثبت  آنها که فروش بیشتر محصولاتتان است پي خواهید برد. پس هم اکنون دست بکار شده و متن تبلیغات خود را باز نویسی کنید.


1-طوری بنویسید كه گویی با یکی از دوستانتان صحبت می کنید:
مردم اغلب از کسانی خرید می کنند که دوستشان دارند... به آنها نشان دهید که شما کسی هستید که از طریق نوشته هایتان با آنها دوستید.

2-برترین امتياز محصولتان را سر زبانها بيندازيد:
تبلیغات گاهی نمی توانند به طور موثر بر روی بیننده یا خواننده تاثیر بگذارند ولی وقتی عنوانی مناسب برای محصولتان قرار دهید (با توجه به امتيازي که در آن است) تاثیر خوب آن دو چندان خواهد بود.

3-قبل از شروع به نوشتن تعیین هدف کنید:
هدف اصلی تان از نوشتن عنوان و حتی نامه نگاری در جهت فروش محصولتان چیست؟ آیا از آنها انتظار دارید با شما تماس بگیرند؟ آیا به آنها می گویید که می توانند تستی آزاد از محصولتان بکنند؟ با در نظر گرفتن اینکه قبل از شروع به نوشتن ، شما از مشتریان تان چه چیزی می خواهید، درجهت گیری به سوی هدفتان مطمئن تر پیش خواهید رفت.

4-جملات و پارگرافهای کوتاه بنویسید:
راهی مناسب در نوشتن جملات، کوتاهی و مفیدی شان است. شما باید سعی کنید با جملاتی کوتاه و مفید مطلب مورد نظرتان را به خواننده انتقال دهید.

5-در پایان نوشته تان جمله ای تاثیر گذار بکار ببرید:
خواه نوشته های تبلیغات اینترنتی را تنظیم کنید، خواه غیر اینترنتی جمله پایانی مطالب باید جمله ای کلیدی باشد. انتظار شما در پایان خواندن تبلیغاتتان از مشتری چیست؟

6-از p.s. (متن دیالوگ) خود استفاده کنید:
حتما خوانده می شود. مطمئن باشید و این حرف را باور کنید. بهترین راه ممکن برای کارآمد کردن روشتان این است که پیشنهاد خود را به طرق مختلف بیان کنید. به این طریق شما آنها را جذب مطلب خود کرده و آنها دوست دارند تا پایان مطلب را بخوانند.

7-داستانی در مورد محصولتان بگویید:
مردم دوست دارند در مورد محصولات مورد علاقه شان مطالبی بخوانند. نوشتن داستان واقعی از مراحل تولید محصول مورد نظرتان، برای خوانندگان، بعنوان برانگیزاننده ای موثر و معتبر خواهند بود و نيز آنها از خواندن چنين مطالبي لذت خواهند برد.

8-خرید محصولتان را توسط مشتری و در نظر او خوشایند کنید :
مشتری از خرید محصول شما انتظار چه چیزی را دارد؟ آنها واقعا چه چیزهایی می خواهند؟ آیا می توانند دستیابی به انتظاراتشان را در ذهنشان مجسم کنند؟ با کمک به مشتری هایتان در تجسم سازی اینکه آنها بعد از خرید محصولتان فردی شاد و راضی خواهند بود، فروش خود را افزایش دهید.

9- با جملات یا سوالاتتان آنها را جذب کنید:
از آنها پرسشهایی کنید که باعث فکر کردن بیشترشان شده و نیز از سوالاتتان خوششان بیاید. آیا می خواهید درجه شغلی تان را افزایش دهید؟ آیا مایل هستید که بر روی آینده مالی خود سرمایه گذاری کنید؟ آیا واقعا می توانید از خیر این سوال من بگذرید؟

10-تبلیغات محصولتان را با توجه به دیدگاه و نظر مشتریان بنویسید:
خود را جای مشتریان خود بگذارید و بعد به طراحی مطالب تبلیغات خود بپردازید و به این ترتیب متوجه شوید که مشتریان با خواندن مطالب شما چه احساسی خواهند داشت

 

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

برچسب ها : تبلیغات، تجاری، متن، مشتری


فروش، sales مشاوره فروش consult، مشاور بازاریابی و فروش Sales and marketing، مدیریت فروش sales manager sales management، بازاریابی market، مدیریت بازاریابی marketing management، بازار، تحقیقات بازار market research marketing research market study، دانلود رایگان، سمینار آموزشی، سمینار، دوره آموزشی، سمینار فروش موفق، فروشندگی حرفه ای professional، فروشنده seller، ویزیتور visitor، دانلود download، رایگان free ، فروش، محصول product، استراتژی strategy، تاکتیک tactic، فلسفه ، استراتژی بازاریابی marketing strategy، تاکتیک بازاریابی، عوامل ، افزایش فروش، حجم فروش، میزان فروش، استراتژی فروش sales strategy، سیاست فروش sales policy، ترویج فروش Sales promotion، پروموشن، قیمت Price pricing، مصرف کننده Consumer، مشتری costumer، فروش تلفنی telemarketing phone selling، فروش اینترنتی e-business e-marketing internet selling، فروش آسان، فروش موفق success sales، موفقیت، وظایف مدیر، قانون Low، قوانین فروش موفق، راهکار فروش، افزایش فروش، تبلیغات، Advertising، مدیریت تبلیغات، کارشناس فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، وب سایت Site، مدیریت فردای ایرانیان، www.ModiriateFarda.ir ، مجتبی شفاعی، Mojtaba Shafaei، مدیریت موفق، مدیریت اسلامی، مشاوره فروش، مشاور افزایش فروش، نمایشگاه، سمینار، همایش، سمپلینگ Sampling، روانشناسی، کمپین Campaign ، بنر سایت Banner، پیام Message، اثربخشی تبلیغات، بازاریابی الکترونیکی، تیزر Teaser ، ایمیل email email marketing، ممیزی بازاریابی Marketing Audit، تحقیقات بازاریابی، قیمت گذاری، بازاریابی ویروسی، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی دهان به دهان، استراتژی جودویی، بازاریابی کماندویی، بازاریابی شبکه ای، سیاست، مشتری مداری، بازاریابی خدمات، بازاریابی بانک، بازاریابی بیمه، شعار Slogan، لوگو Logo، برند Brand، مدیریت برند Brand Manager Product manager brand management، مدیریت نشان تجاری، برندسازی Branding، برندینگ، وفاداری Loyalty، شخصیت برند، ارزش برند، بخش بندی بازار Market Segmentation، آمیخته بازاریابی Marketing Mix، موفقیت، اشتباه، بازار هدف Market Target، مفاهیم بازاریابی، اصول مذاکره، مدیر موفق، دانلود DL، کتاب ebook، بازاریابی e-book، رایگان free، مدیریت فردای ایرانیان، مجتبی شفاعی، دکترا، بازرگانی، صادرات، واردات، گمرک، قرارداد، تندمصرف fmcg، پخش مویرگی، فروش مویرگی، توزیع مویرگی، شرکت پخش، فروش ویزیتوری، فروش مستقیم، راهکارهای افزایش فروش، کتاب الکترونیک، مطالعه، پژوهش، تحقیق، فایل، رهپویان خرد ایرانیان www.Rahpou.com ، دکتر احمد روستا، دکتر محمود محمدیان، پرویز درگی، دانلود رایگان، استخدام، کاریابی، موفقیت، فروش، بازاریابی، مدیریت برند، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، فروش آنلاین، خرید، تجاری، صنعتی، مصرفی، آمار فروش، برنامه ریزی فروش، برنامه بازاریابی Marketing Plan، برنامه تبلیغات Advertising Plan، مدیریت، اصول بازاریابی، مقاله، دانلود مقاله، PDF، Doc، PPT، Word، سرپرست فروش، کارشناس فروش، فروشنده، مهندس فروش، مدیریت اجرایی، MBA، EMBA، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازار، بازاریابی خلاقانه، تبلیغات خلاق، ایده، نوآوری، برند موفق، برند قدرتمند، رهبری، عوامل، کافه بازاریابی، شفاعی، ایران، بازار ایران، IRAN، اخبار، خیریه، همت، کمیته امداد، بهزیستی، حمایت، مدیریت فردا حامی امور خیریه، کتاب بازاریابی و تبلیغات، محصولات، دانلود، استخدام، کاریابی، رزومه، کانال توزیع، مدیریت توزیع، بازاریابی مستقیم، فروش مستقیم، شبکه توزیع، کسب و کار، طرح کسب و کار، تجارت Business plan ، نرخ ارز، تنظیم بازار، طرح تجاری، سود، رشد، منافع، بودجه تبلیغات، مدیریت فروش، مدیریت برند، مدیریت بازاریابی، فروشنده موفق، افزایش فروش، دوره آموزشی، فروش ویزیتوری موفق، بازاریاب، استخدام بازاریاب، استخدام کارشناس فروش، هزینه، درآمد، سود، بهره وری، بهبود، اصلاح، اصلاح ساختار فروش، ساختار سازمانی، تکنیک های فروش موفق