مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

برندهای معتبر از یک لوگو (Logo) به عنوان خط حمله به ذهن مشتری خود بهره می برند. در این مطلب قصد داریم نخست به عنوان یک هویت رقابتی، ویژگیهای لوگوی یک برند معتبر را بررسی نماییم :
1

- منحصر بفرد باشد
2- با ذات کسب و کار، محصول یا خدمات مرتبط باشد
3- برای مشتریان هدف و مخاطبان جذاب باشد
4- قابل ارزیابی در طول زمان باشد
5- قابلیت استفاده و تناسب لازم با جنس رسانه های مختلف را داشته باشد

بخش دوم هویت بصری برند که بسیار نیز مهم است بخش کلامی آن، یعنی شعار برند (Slogan) می باشد که بعضاً با عنوان Tagline یا Positioning Statement نیز از آن یاد می شود :
1- باید همانند لوگوی شرکت منحصر بفرد باشد
2- باید کوتاه بود و قابلیت به یاد سپاری داشته باشد
3- باید صادقانه باشد

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

فروش، بازاریابی، برند پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، مدیریت بازاریابی، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند , Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand ، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، مشاوره، بازرگاني خارجي، واردات ، صادرات، مديريت فرداي ايرانيان، گمرك، حمل و نقل، تحريم، دورزدن تحريم، قرارداد خارجي، تجارت، بازاریابی، FMCG، مصرف کننده، تحقیقات، بازاریابی، قیمت، تبلیغات، مذاکره، استراتژی، راهبرد، ایران، حکایت، دانلود، طنز، کتاب الکترونیک، PDF، رایگان، مطالعه و پژوهش، رهپویان خرد ایرانیان، مدیریت فردای ایرانیان، دکتر، روستا، محمدیان، درگی