مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

یک برند قوی سالم قطعاً ویژگیهایی مهمتری از "بهترین بودن" یا "بزرگترین بودن" دارد. یک برند سالم و  قوی همچنین نتایج بیشتری از "فروش خوب" به همراه خواهد داشت. یک برند سالم قوی یک محصول را در طول زمان پایدار نگاه داشته، ارتباطات بی نظیر ایجاد کرده، و برای مشتریان هدف ارزش آفرینی می کند.

در این مطلب چک لیست از 23 ملاکهای سلامت که در کتاب شناخت برند توسط پیتر چِوِرتون "(Peter  Cheverton : Understanding Brands (Creating Success) " ارائه شده بود، آورده شده است :

فروش، بازاریابی، برند پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، مدیریت بازاریابی، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند , Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand ، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، مشاوره، بازرگاني خارجي، واردات ، صادرات، مديريت فرداي ايرانيان، گمرك، حمل و نقل، تحريم، دورزدن تحريم، قرارداد خارجي، تجارت، بازاریابی، FMCG، مصرف کننده، تحقیقات، بازاریابی، قیمت، تبلیغات، مذاکره، استراتژی، راهبرد، ایران، حکایت، دانلود، طنز، کتاب الکترونیک، PDF، رایگان، مطالعه و پژوهش، رهپویان خرد ایرانیان، مدیریت فردای ایرانیان، دکتر، روستا، محمدیان، درگی
1- آیا برند بر اساس یک طرح از "یک جوهره خالص" و " ارزش برای مشتری نهایی" بنا شده است؟

2- آیا یک تعریف شفاف و مستحکم از این برند وجود دارد؟

3- آیا برند دارای یک بارِ هیجانی شفاف و مشخص است؟

4- آیا برند یک شخصیت جذاب و متناسب دارد؟

5- آیا می تواند وفاداری مشتریان را کسب کرده، ایجاد کند و مهمتر اینکه حفظ کند؟

6- آیا کاملاً توسط مشتریان هدف شناخته شده است؟

7- آیا شهرت و اعتبار بالایی نزد مشتریان هدف دارد؟

8- آیا توازن مناسبی بین توانمندیهای شرکت و نیازهای مشتری برقرار نموده است؟

9- آیا به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته می شود؟

10- آیا به عنوان یک سرمایه گذاری رو به رشد محسوب می شود که شرکتهای دیگر تمایل به مالکیت آن را داشته باشند؟

11- آیا در طول زمان ارتباط خود را در پاسخ به انتظارات و ادراکات متغیر مشتری حفظ نموده است؟

12- آیا سود آوری کسب و کار همسو با استراتژی آن افزایش می دهد؟

13- حسی بین کسب و کار و معماری برند ایجاد می کند؟

14- آیا یک هاله محافظ برای استراتژیهای رشد ایجاد می کند؟

15- آیا یک حصار در مقابل محصولات تازه وارد یا محصولات جایگزینی ایجاد کرده است؟

16- آیا جایگاه انحصاری در بازار کسب نموده و یک فضای مناسب در ذهن مشتری ایجاد کرده است؟

17- آیا یک حس شفاف  از ارزش را به معرض نمایش می گذارد؟

18- آیا یک ارتباط متقابل مستحکم  از جهات مختلف با مشتری ایجاد شده است؟

19- آیا از طریق تعامالات و ارتباطات مثبت یک تعریفی از برند در ذهن مشتری شکل گرفته است؟

20- آیا در طول زمان بصورت غیرمتناقض مدیریت و پشتیانی شده است؟

21- آیا ارزش هایی دارد که بتوان در همه بخش های بازاریابی بصورت بدون تناقض و موفقی بکار گرفت؟

22- آیا می توان همه رسانه های ترویجی را با هم بکار گرفت؟

23- آیا خواست مردم را به این سمت می برد که بخواهند دست روی آن گذاشته و انتخابش کنند؟

پ

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

فروش، بازاریابی، برند پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، مدیریت بازاریابی، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند , Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، مشاوره، بازرگاني خارجي، واردات ، صادرات، مديريت فرداي ايرانيان، گمرك، حمل و نقل، تحريم، دورزدن تحريم، قرارداد خارجي، تجارت، بازاریابی، FMCG، مصرف کننده، تحقیقات، بازاریابی، قیمت، تبلیغات، مذاکره، استراتژی، راهبرد، ایران، حکایت، دانلود، طنز، کتاب الکترونیک، PDF، رایگان، مطالعه و پژوهش، رهپویان خرد ایرانیان، مدیریت فردای ایرانیان، دکتر، روستا، محمدیان، درگی