مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

کلمات فقط ۷ درصد از ارتباطات را می سازند , مابقی تن صدا هست (۳۸%) و زبان بدن (۵۵%). این آمار بر اساس تحقیقات پروفسور آلبرت مهرابیان از دانشگاه UCLA انجام شده است.


البته این آمار و ارقام می‌تواند بسیار متفاوت باشد زیرا بستگی به موقعیت و شرایط دارد و موضوعی که مورد بحث است (برای مثال به وضوح با تلفن حرف زدن بسیار با چهره به چهره حرف زدن فرق دارد) اما به هر حال زبان  بدن بخش بسیار مهمی در ارتباطات محسوب می شود.

به جذابیت خود بیافزایید.
مهم نیست که چه می‌گویید، مهم این است که آن چه می‌خواهید بگوید را بیان کنید. حالت بهتر، زبان بدنی شکوفا در ابراز آن چه می‌خواهید بگوید و زبان بدنی که کنترل شده و متمرکز باشد می‌تواند هر کسی را جذاب‌تر کند، نه تنها در روابط دوستانه  بلکه در نوع ارتباط برقرار کردن با دوستان جدید یا در مصاحبه‌های شغلی و قرارهای تجاری می‌تواند موثر باشد

احساسات شما وابسته به زبان بدن شماست.
احساسات به صورت وارونه هم عمل می کنند. اگه احساس خوبی  داشته باشید لبخند می زنید. اگر به خودتون فشار بیاورید که لبخند بزنین  پس احساس خوبی به شما دست خواهد داد. اگه حس کنید که خسته  و وارفته باشید به صورت بی حال و خواب آلود واکنش نشان می دهید.  اگه بی حال و شل و ول نشسته باشید در گوشه ای به شما حس خسته بودن و منفی بودن دست خواهد داد. فقط تلاش کنین که ۵ دقیقه راحت  روی صندلی تان بنشینید و این گونه انرژی متفاوتی به شما انتقال داده می شود  نسبت به حالتی که به صورت نیمه خوابیده روی صندلی تان می نشینید.

پیام‌های درهم ریخته تان را کاهش دهید.
اگه در یک مصاحبه شغلی شرکت کردین و با صدایی ثابت و با اعتماد به نفس حرف‌هایی را که باید می زنید ولی زبان بدن شما آن گونه که باید نباشد آن وقت کارفرمایان تان شاید این حس را پیدا کنند که شما عصبی هستید یا بسیار محافظه کار عمل می‌کنید و آن زمان است که با حرفی که می زنید ناهمخوان خواهید شد (و احتمالا باید قید این شغل را بزنید).اونچه که شما نیاز دارین این است که صدایتان، اون چیزی که می گین و زبان بدن تون با هم همخوانی داشته  باشند و یک چیز را بگویند.

 

 

 

پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند , Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، مشاوره، بازرگاني خارجي، واردات ، صادرات، مديريت فرداي ايرانيان، گمرك، حمل و نقل، تحريم، دورزدن تحريم، قرارداد خارجي، تجارت