نکات مفيد و خواندني - معرفی کتاب

نام کتاب: سیر تحول علم مدیریت در ایران و جهان
نویسنده : دکتر سیدرضا جلالی، مهندس مجتبی شفاعی

در سالهای اخیر علاقمندان به علم مدیریت و حوزه های وابسته به آن با کتابهای متنوعی در این حوزه مواجه می شوند که تعداد کتابهای منتشر شده معروف بیش از 500 عنوان در سال می باشد که برخی از آنها در داخل کشور ترجمه می گردند.


بدیهی است مطالعه همه این کتابها امری میسر نبوده و به دلیل تشابه اغلب مفاهیم ذکر شده در کتابها کار پربهره ای نخواهد بود. از این رو مطالعه کتابهایی که به تلخیص چند کتاب در یک حوزه مشترک می پردازند می تواند برای خوانندگان مفید باشد.


مولفین این کتاب نیز با هدف ارائه یک دیدگاه جامع نسبت به تاریخچه علم مدیریت در ایران و جهان، با بهره گیری از کتب معروف چاپ شده در داخل کشور نسبت به تالیف این کتاب اقدام نموده اند.از اینرو این کتاب جهت دانشجویان رشته های مختلف مدیریت، مدیران اجرایی و سایر علاقمند به حوزه های مدیریت توصیه می گردد. امید است که مطالعه این کتاب بتواند بخشی از نیازهای مطالعاتی مخاطبین گرامی را پاسخگو باشد.

در این کتاب می توانید فصول زیر را مطالعه نمایید:

- مدیریت تغییر و تحولات اجتماعی
- مدیریت در جهان
- رویکردها و صاحبنظران مدیریت
- تاریخچه مدیریت در ایران
- نظریه سیستم ها در مدیریت
- انگیزش کارکنان
- مقدمه ای بر مدیریت استراتژیک
- مدیریت استراتژیک
- برنامه ریزی استراتژیک
- بهره وری




 

پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند , Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، مشاوره، بازرگاني خارجي، واردات ، صادرات، مديريت فرداي ايرانيان، گمرك، حمل و نقل، تحريم، دورزدن تحريم، قرارداد خارجي، تجارت