نکات مفيد و خواندني - معرفی کتاب

نام کتاب : Hidden in plain sight
نویسنده : Erich Joachimsthaler

امروزه بسیاری از شرکتها نمی دانند چگونه به درستی تحقیقات از مشتریان خود را انجام داده و همچون گذشته با نگرش سنتی به کسب و کار و فرصتهای آن می نگرند .چنین شرکتهایی قادر نخواهند بود طیف وسیع فرصتهای رشد و نوآوری را که در پیش روی آنان است شناسایی کنند ولذا بدون بهره گیری از دانش متکی بر نظرات و ایده های مشتری تنها به توسعه تکنولوژی خود می پردازند .

بارها پیش آمده است که شرکتی در مواجهه با محصولات و ایدهای رقیب تنها متحیر شده و از خود می پرسد: "چرا این ایده تا به امروز به ذهن ما نرسیده بود؟" در این شرایط چه اتفاقی رخ داده است؟ ساده بگوییم این شرکت توانایی خود را در "دیدن واقعی" فرصت های پیش روی خود که توسط تغییر رفتار مصرف و استفاده مشتریان هدف بروز می یابد از دست داده است.

این کتاب با ارائه مدل رشد و نوآوری مبتنی بر تقاضا (DIG) سازمانها را درخلق مزیت مشتری یاری میرساند . این مدل دستاورد سالها تجربه و دانش متخصصین و اساتید علم مدیریت است که در کتاب جدید پروفسور اریک یوآکیمزتالر "پنهان پیدا" معرفی شده و شیوه های پیاده سازی هریک از اجزاء آن در صنایع و شرکتهای مختلف ارائه گردیده است .

 

 

پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند , Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، مشاوره، بازرگاني خارجي، واردات ، صادرات، مديريت فرداي ايرانيان، گمرك، حمل و نقل، تحريم، دورزدن تحريم، قرارداد خارجي، تجارت