میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

برای توزيع محصولات ملموس مصرفي و  رساندن به دست مصرف کنندگان نهایی پنج کانال توزیع وجود دارد که عبارتند از :

1- تولید کننده –مصرف کننده: کوتاه ترین و ساده ترین کانال توزیع برای محصولات مصرفی روش از تولید به مصرف است که در ان هیچ نوع واسطه ای وجود ندارد .فروش خانه به خانه .فروش از طریق سفارش پستی و فروش میوه در کنار جالیز و در داخل باغ ها.و فروش محصولات در محل تولید  نمونه هایی ازاین روش هستند.

2- تولید کننده-خرده فروش- مصرف کننده: تعدادی از خرده فروش های بزرگ به طور مستقیم از تولید کنندگان وکشاورزان خرید می کنند.فروش شیر خوراکی.نوشابه وبسیاری از مواد غذایی وبهداشتی از این طریق صورت می گیرد .

3- تولید کننده –عمده فروش-خرده فروش- مصرف کننده: این کانال .کانال سنتی توزیع محصولات مصرفی است.

4- تولید کننده-کارگزار-خرده فروش-مصرف کننده: بعضی از تولید کنندگان ترجیح می دهند برای دست بابی به بازار خرده فروشی وبه خصوص خرده فروش های بزرگ .به جای عمده فروش از واسطه های کارگزار استفاده کنند. برای مثال تولید کننده یک مایع ظرفشویی .یک دلال یا کارگزار مواد غذایی را انتخاب کرد تا با استفاده از امکانات او در فروشگاههای بزرگ و سوپرمارکت ها محصول خود را توزیع کند

5- تولید کننده-کارگزار –عمده فروش-خرده فروش-مصرف کننده: تولید کنندگان ممکن است برای دستیابی به خرده فروش های کوچک از واسطه های کارگزار استفاده کنند.بدین ترتیب که از طریق ارتباط کارگزاران با عمده فروش ها محصولات خود را به خرده فروش های کوچک و مغازه ها می فروشند.


پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research , بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR، پخش مويرگي، توزيع مويرگي، مديريت فروش، ويزيتور، آموزش، مذاكره، مشاوره، فروشندگي حرفه‌اي، برند, Brand, Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مجتبي شفاعي، دكترا، بازرگاني، مديريت، www.ModiriateFarda.IR