میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

بايدهاي مصاحبه

  • در مورد ماهيت شركت و زمينه فعاليت آن تحقيق كنيد. همچنين اطلاعاتي در مورد مصاحبه كننده بدست آوريد.
  • براي پاسخ مناسب به سؤالاتي كه احتمالاً از شما پرسيده مي‏شود استراتژي و تدابير ويژه اي در نظر بگيرد.
  • سؤالاتي كه مايليد از مصاحبه كننده بپرسيد، مرتب كنيد.
  • در مورد هنر ،تحصيلات و تجربيات خود صحبت نماييد.همواره بر اينكه چه كارهاي مفيدي مي توانيد براي شركت انجام دهيد تاكيد داشته باشيد.
  • خود را مشتاق و علاقه مند نشان دهيد.

نبايدهاي مصاحبه

  • پاسخهاي مناسب را حفظ نكنيد و منتظر سؤال مصاحبه كننده باشيد.
  • براي انجام مصاحبه از بقيه نامزدها پيشي نگيريد..
  • هيچ گاه كار مورد نظر را در زماني كوتاه قبول نكنيد، حداقل براي 48 ساعت آينده زمان بخواهيد تا در مورد آن فكر كنيد.
  • جلسه مصاحبه را بدون دليل روشن ترك نكنيد.

نبايدهاي رفتاري مصاحبه

  • دير رسيدن به مصاحبه.
  • توضيح دليل دير رسيدن به جهت مناسب نبودن مسير و جهت.
  • پريشان و آشفته بودن و يا  لباس نا مناسب پوشيدن.
  • خميده بر روي صندلي نشستن .
  • نداشتن اتصال بينايي خوب با مصاحبه كننده.
  • پرسيدن اين سؤال از مصاحبه كننده كه شما در اين سازمان چه مي كنيد .
  • خطاب كردن مصاحبه كننده با اسم كوچك يا اسم اشتباه .
  • بد گويي درباره رئيس و سازماني كه قبلا در آن فعاليت مي كرديد .
  • پرسيدن “ آيا شما من را استخدام خواهيد كرد ؟ ”
  • پاسخ  “ خير ” به “ آيا سؤالي داريد ؟ ” .
  • پاسخهاي كوتاه “ بله ” يا “ خير ” به بيشتر سؤالات مصاحبه كننده .
  • بروز حداقل  مبلغ حقوق در هر ماه ، تقريبا در ابتداي مصاحبه.
  • جويدن آدامس .
  • بي حوصلگي در حين انجام مصاحبه.

 

Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي