میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

محاسن روش مصاحبه
1 - بدليل اينكه پاره‏اي از مردم به ايجاد ارتباطهاي شفاهي علاقه دارند و در صورتي كه مصاحبه‏گر در زمينه مصاحبه مهارت كافي داشته باشد، به سادگي مي‏تواند با فراهم نمودن شرايط كه لازمه مصابحه است اطلاعات مناسبي را كسب كرد.
2 - حضور داشتن مصاحبه‏گر در موقعيت مصاحبه سبب مي‏شود كه مصاحبه شوند منظور و هدف او را از طرح سئوال‏هاي مصاحبه بهتر درك كند و منساب با سئوال پاسخهاي دقيق‏تري را ارائه نمايد.

معايب روش مصاحبه
1 - روش مصاحبه وقت گير است.
2 - تعبير و تفسير و تجزيه در مورد اطالعاتي كه از مصاحبه گرفته مي‏شود بسيار مشكل است.
3 - براي انجام مصاحبه به افراد مجرب و ماهر نياز است تا بتوان اطلاعات را طبقه‏بندي شده و قابل استفاده جمع‏آوري نمود.

 

Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي