میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

روزمه يا نامه استخدامي شما بايد شامل چه مواردي باشد؟ در اينجا 10 تا از مهمترين سئوالاتي كه در اين باره وجود دارد آمده است:

1- اين شخص چه كسي است و در كجا زندگي مي‏كند؟
در واقع مهمترين چيز در ابتداء همين است.

2- اين شخص چند سال دارد؟
بله، اين سئوالي غير قانوني است، اما در واقع كارفرمايان نيز انسان هستند و نياز به دانستن دارند؟ فقط هيچ چيز را پنهان نكنيد و به گذاف‏گويي و اغراق متوسل نشويد.

3- آيا اين شخص از تعليقات لازم برخوردار است، در محيط تحصيل چگونه بوده است؟
كارفرمايان نياز دارند كه اگر شما درجه و يا نشان احترامي داريد در اختيار آنها قرار دهيد و آنها را در جهت مثبت شغلي خود بكارگيريد.

4- آيا فردمورد نظر نامرتب و شلخته و بي‏دقت است؟
در مورد كاربا تجهيزات و وسائل كاري كه در اختيار شما قرار مي‏گيرد مي‏تواند مهم باشد.

5- آيا شخص فوتيدر مورد علاقمنديها و مشكلات شركت مي‏تواند براي ما مفيد باشد؟
كارفرمايان افاردي را نياز دارند كه به مشكلات كاري توجه كندو راه‏هايي براي حل آنها پيدا نمايد و كارها را آسانتر نمايد، در واقع به زباني ديگر يك همه كاره كه تفكرات بنيادي داشته باشد كه در خدمت اهداف شكرت به كار بوده شوند.

6- آيا به اندازه كافي تجربه براي خوب كار كردن دارد؟ چه كارهايي را مي‏تواند موفقيت آميز به انجام رساند؟
راحت‏ترين روش براي پاسخ مناسب به اين سئوال، داشتن يك روزمه عالي، با تاريخ مرتب شده و طرح‏بندي تازه و تميز مي‏باشد.

7- آيا فرد فوق مشكلاتي دارد كه فوراً آشكار و مشهدو مي‏شوند؟
فاصله كاري؟ چند شغل داشتن؟ كارفرمايان با هوش ترجيح مي‏دهند كه

8- چه چيزي مخصوصاً از جمله حرفه و يا هنر و كمال شخص مورد نظر است؟
بر روي كلمه حرفه و كمال و هنر كاملاً دقت كنيد، در هنگامي كه شما يك برنامه كاري مشخصي را ارائه مي‏كنيد، كارفرمايان مي‏توان يك ارتباطعالي بين توانايي و قدرت و شايستگي، لياقت و قابليت شما پيدا كنند، اين پلي به سوي موفقيت براي شما مي‏سازد.

9- اين فرد چگونه به حل مشكلات كمك مي‏كند.
كارفرمايان آينده‏نگر در مورد اينكه شما مي‏توانيد براي ايشان و نيز شركت ايشان موفق و سودمند باشيد و در جهت بهبود و رو به رشد گام برداري كه حاوي فروش بيشتر، ثابت بودن قيمتها مي‏شود.

10- آيا مي‏توان به اين مشخص اعتقاد كرد؟
آيا شما به كسي كه برايتان مفيد نيست اعتماد مي‏كنيد؟ پس كارفرمايان درصدد اين هستند كه بي‏پرده نظر خود را در مورد شما بگويند.

 

Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي