خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
روزمه يا نامه استخدامي شما بايد شامل چه مواردي باشد؟ در اينجا 10 تا از مهمترين سئوالاتي كه در اين باره وجود دارد آمده است:
1- اين شخص چه كسي است و در كجا زندگي ميكند؟
در واقع مهمترين چيز در ابتداء همين است.
2- اين شخص چند سال دارد؟
بله، اين سئوالي غير قانوني است، اما در واقع كارفرمايان نيز انسان هستند و نياز به دانستن دارند؟ فقط هيچ چيز را پنهان نكنيد و به گذافگويي و اغراق متوسل نشويد.
3- آيا اين شخص از تعليقات لازم برخوردار است، در محيط تحصيل چگونه بوده است؟
كارفرمايان نياز دارند كه اگر شما درجه و يا نشان احترامي داريد در اختيار آنها قرار دهيد و آنها را در جهت مثبت شغلي خود بكارگيريد.
4- آيا فردمورد نظر نامرتب و شلخته و بيدقت است؟
در مورد كاربا تجهيزات و وسائل كاري كه در اختيار شما قرار ميگيرد ميتواند مهم باشد.
5- آيا شخص فوتيدر مورد علاقمنديها و مشكلات شركت ميتواند براي ما مفيد باشد؟
كارفرمايان افاردي را نياز دارند كه به مشكلات كاري توجه كندو راههايي براي حل آنها پيدا نمايد و كارها را آسانتر نمايد، در واقع به زباني ديگر يك همه كاره كه تفكرات بنيادي داشته باشد كه در خدمت اهداف شكرت به كار بوده شوند.
6- آيا به اندازه كافي تجربه براي خوب كار كردن دارد؟ چه كارهايي را ميتواند موفقيت آميز به انجام رساند؟
راحتترين روش براي پاسخ مناسب به اين سئوال، داشتن يك روزمه عالي، با تاريخ مرتب شده و طرحبندي تازه و تميز ميباشد.
7- آيا فرد فوق مشكلاتي دارد كه فوراً آشكار و مشهدو ميشوند؟
فاصله كاري؟ چند شغل داشتن؟ كارفرمايان با هوش ترجيح ميدهند كه
8- چه چيزي مخصوصاً از جمله حرفه و يا هنر و كمال شخص مورد نظر است؟
بر روي كلمه حرفه و كمال و هنر كاملاً دقت كنيد، در هنگامي كه شما يك برنامه كاري مشخصي را ارائه ميكنيد، كارفرمايان ميتوان يك ارتباطعالي بين توانايي و قدرت و شايستگي، لياقت و قابليت شما پيدا كنند، اين پلي به سوي موفقيت براي شما ميسازد.
9- اين فرد چگونه به حل مشكلات كمك ميكند.
كارفرمايان آيندهنگر در مورد اينكه شما ميتوانيد براي ايشان و نيز شركت ايشان موفق و سودمند باشيد و در جهت بهبود و رو به رشد گام برداري كه حاوي فروش بيشتر، ثابت بودن قيمتها ميشود.
10- آيا ميتوان به اين مشخص اعتقاد كرد؟
آيا شما به كسي كه برايتان مفيد نيست اعتماد ميكنيد؟ پس كارفرمايان درصدد اين هستند كه بيپرده نظر خود را در مورد شما بگويند.
Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامهريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامهريزي، مديريت فردا، شفاعي
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان