میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

ممكن است در زماني كوتاه تعداد زيادي وظيفه و مسئوليت كاري براي توسعه دادن اهداف شغلي توسط كارفرمايان تعريف شوند در اين حال كارمندان و كاركنان تاثير زيادي از تغييرات اساسي و بنيادي كه توسط كارفرمايان حاصل مي شود،‌ مي‌پذيرند. كاركنان اين تغييرات را به چشم ديده و تجربه پيدا مي كنند كه چگونه در برابر اينگونه احتمالات با هوشمندانه كار كردن باعث رونق، كاميابي و پيشرفت خود در كار شوند. كارمندان فكر مي‌كنند كه داشتن شغل خوب كافي است. زيرا مي توانند به سختي كار كنند، اما فراموش مي كنند كه براي پيشرفته شدن و نيز بالا رفتن ميزان تخصص ايشان در كار فقط سخت كاركردن موثر نيست؛‌

سوالهاي زير را با جواب (بله) يا (خير) در ذهن خود بررسي نموده و در انتها نتايج را مطالعه كنيد؛
1.آيا شما علاقه و اشتياق و يا در مواردي تعصب فراواني بروي شغل خود داريد؟
2.آيا ديد وسيع و علاقه و احساس خوبي نسبت به آيندة شغلي خود كه در انتظارتان است داريد؟
3.آيا محصولات شركت خود را مي شناسيد، مي توانيد آنها را توصيف كنيد؟
4.آيا تجربه هايي هر چند سطحي و معمولي در مورد فعاليتهاي حسابداري،‌ لغت پردازي با كامپيوتر، مديريت در سطح كلان و راه و رسم تجارت و روشهاي بازدهي و بازگشت سرمايه داريد؟
5.آيا شما براي تجارت در بيرون از شركت بر حسب عقايد و ايده هاي خود راغب به فعاليت هستيد؟
6.آيا اهداف شغلي شما به طور شفاف تعريف مي شوند،‌ روشي براي اندازه گيري آنها و بهينه نمودنشان وجود دارد؟
7.آيا مي توانيد نقشه هايي براي توسعه دادن فكرها و انديشه هاي تجاري خود مشخص كنيد كه انعطاف پذير هم  باشند؟
8.آيا حاضريد كه از شغل خود كه در آن راحت هستيد و تمامي عوامل آن را كاملا مي شناسيد به شغلي جديد و نامشخص نقل مكان نماييد؟
9.آيا برنامه اي توسعه يافته براي درخواست هاي حقوقي و پاداشهاي مالي خود در فكر داريد؟
10.آيا در شركت خود به تمامي جوانب كار آگاهيد و از تمامي امكانات كاري كه در اختيارتان است به نحو احسن استفاده مي كنيد؟

خوب، نتيجه چه بود؟
- اگر به 8 – 10 سوال جواب مثبت داده ايد واقعا در بهترين وضعيت هستيد زيرا در مورد دنياي كاري واقعا باهوش فكر مي كنيد.
- اگر بين 5-7 سوال را جواب مثبت داده ايد در راه پيروزي و كاميابي قرارداريد و تقريبا تمامي گرايشها و حالات لازم را داريد.
- اما اگر به كمتر از 5 سوال جواب مثبت دهيد، زياد نگران نباشيد،‌ شما تنها نيستيد اغلب ما همانند شما هستيم!

 

Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي