خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
مشكلترين قسمت مصاحبه شغلي، گفتگو در مورد پول است . بيشتر متقاضيان كار از صحبت درباره حقوق احساس ناراحتي ميكنند. شايد به اين دليل كه احساس ميكنند آنان به شغل بيشتر نياز دارند تا شغل به آنان. بايد رودرواسي را كنار بگذاريد. اگر پس از چند ماه كار متوجه شويد كه ديگران در شغلي مشابه شغل شما، حتي در شركت خودتان، بيشتر از شما حقوق ميگيرند، بيشتر ناراحت خواهيد شد. در اغلب موارد پيشنهادهاي اوليه، كمتر از مقداري است كه شركت مايل به پرداخت آن است. هنگام ارزيابي پيشنهاد كار، به نكات زير توجه كنيد.
- كمترين ميزان قابل پذيرش را تعيين كنيد. هزينه زندگي خود و آنچه ديگران در شغلهاي مشابه دريافت ميكنند را در نظر بگيريد.
- بالاترين حقوق پيشنهادي شركت را تخمين بزنيد. كارفرما هميشه حداقل و حداكثر حقوقي را در نظر دارد. اشخاص شاغل در شركت، بهترين منبع براي بدست آوردن اطلاعاتي در مورد حقوق در آن شركت ميباشند. سعي نمائيد اين اطلاعات را كسب كنيد.
- در زمان مناسبي در مورد حقوق صحبت نمائيد. پيش از مطمئن شدن از اينكه كارفرماي احتمالي، بطور حتم ميخواهد شما را استخدام كند، تسليم وسوسه صحبت درباره حقوق نشويد.
- بگذاريد مصاحبه كننده پيشنهاد اول را بدهد. اگر كارفرما اصرار دادشته باشد كه اول شما حقوق مورد انتظارتان را بيان كنيد، ديگر چارهاي جز بيان حقوق مورد نظر نداريد. در چنين صورتي، يك رقم قطعي ذكر نكنيد، بلكه دامنهاي براي حقوق خود تعيين كنيد.
- از سكوت به نفع خود استفاده كنيد. پس از آنكه مصاحبه كننده، پيشنهاد اول خود را داد، چند ثانيه سكوت كنيد تا اينطور بنظر آيد كه اين رقم چندان برايتان قابل قبول نيست. در مقابل رقم 15-20 درصد بالاتر از پيشنهاد كارفرما بدهيد. و اگر متوجه شديد كه پيشنهاد اولشان، اولين و آخرين پيشنهاد آنهاست و حاضر به مذاكره نيستند ديگر بايد تصميم بگيريد كه آنرا بپذيريد يا رد كنيد
Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامهريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامهريزي، مديريت فردا، شفاعي
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان