میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

اين يك باور كذب است كه در مصاحبه بايد تا آنجا كه مي‌توانيد اطلاعاتي در مورد خودتان به كارفرما بدهيد. بيشتر متقاضيان بيش از حد لازم در مصاحبه صحبت مي‌كنند. هدف شما در مصاحبه نشان دادن خود و توانايي هايتان است، بدون آنكه همه چيز را درباره خودتان بگوييد فقط به سؤالها پاسخ دهيد. اگر مصاحبه كننده اطلاعات بيشتري بخواهد، سوال ديگري خواهد كرد. به نكات زير توجه كنيد تا مصاحبه از مسير خود خارج نشود:

- سعي كنيد شنونده خوبي باشيد يعني توجه و دقت به سؤالي كه مصاحبه كننده مي‌پرسد و پاسخ دقيق به آن.
- آماده باشيد تا در 2 دقيقه يا كمتر به سوال "كمي از خودتان بگوييد"جواب دهيد. سعي كنيد آسمان و ريسمان بهم نبافيد.
- بدانيد كه چگونه مي‌توانيد به موفقيت شركت كمك كنيد و بتوانيد در صورت پرسيدن در اين مورد توضيح دهيد.
- سوالها را پيش‌بيني كنيد.
- تا آنجا كه ممكن است از صحبتهاي مصاحبه‌كننده اطلاعاتي در مورد شركت، شغل موردنظر و شرايط بدست آوردن آن شغل كسب كنيد.
- طرز صحبت و حركات مصاحبه كننده را تقليد كنيد و به چگونگي حرف زدنش گوش بدهيد.
- هيچوقت بخاطر چيزي كه فاقد آن هستيد معذرت نخواهيد يا به ضعفها و عدم توانايي‌هايتان اشاره نكنيد.
- سهم شما در مصاحبه 50 درصد است. اگر مصاحبه‌كنندگان دو نفرند، سهم شما 30 درصد مي‌شود.

هنگام آماده شدن براي مصاحبه به ياد داشته باشيد كه بايد تأثيري ماندگار بر مصاحبه كننده بگذاريد و مصاحبه كننده را در حالي ترك ‌كنيد كه فكر مي‌كند شما شخصي شايسته، باشعور و جذاب هستيد. يعني مناسبترين فرد براي آن شغل، پس بايد بدانيد چه موقع حرف بزنيد و چه موقع گوش بدهيد تا از ديدن شما پشيمان نشوند

 

Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي Brand, Brand Management, Marketing, MArket, Customer, Consumer, Advertising, Market Research, Ad, Distibution Co, Consult, Sales, www.ModiriateFarda.ir, Shafaei, Sales Plan, Planning برند، مديريت برند، بازاريابي، بازار، مشتري، مصرف كننده، تبليغات، گرافيك، تحقيقات بازار، تبليغ، شركت پخش مويرگي، مشاوره، فروش، برنامه‌ريزي، مديريت فردا، شفاعي