خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
1- بايد چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت آن، منافع آن، استفاده های آن و طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند. مثلاً قفلهای تامگیر، ماشین تحریرهای گودریج و ….
۲- باید ساده، کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد برای مثال، لوکس، حمام (صابونهای حمام ترکیه)، مورفی و …
۳- باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود
۴- باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد
۵- باید ساده و شفاف و جذاب باشد
۶- باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد
۷- باید مشخص و دقیق باشد
۸- باید دارای تن و ريتم صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد
۹- باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد
۱۰- باید اصل باشد. (غیر تقلیدی)
۱۱- نباید به چندین گونه تلفظ شود
۱۲- نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد
۱۳- باید تصویر و تصور خوبی ایجاد کند
۱۴- نباید قدیمی و کهنه باشد
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Dich, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، www.modiriateFarda.ir ، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند،www.modiriateFarda.ir ، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، Brand
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان