میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

1- بايد چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت آن، منافع آن، استفاده های آن و طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند. مثلاً قفلهای تامگیر، ماشین تحریرهای گودریج و ….
۲-  باید ساده، کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد برای مثال، لوکس، حمام (صابونهای حمام ترکیه)، مورفی و …
۳- باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود
۴- باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد
۵- باید ساده و شفاف و جذاب باشد
۶- باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد
۷- باید مشخص و دقیق باشد
۸- باید دارای تن و ريتم صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد
۹- باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد
۱۰- باید اصل باشد. (غیر تقلیدی)
۱۱- نباید به چندین گونه تلفظ شود
۱۲- نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد
۱۳- باید تصویر و تصور خوبی ایجاد کند
۱۴- نباید قدیمی و کهنه باشد

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Dich, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، www.modiriateFarda.ir ، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند،www.modiriateFarda.ir ، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، Brand