میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

درسهايي درباره تبليغ در شبکه جهاني

1- يادتان باشد هيچ رسانه‌اي جانشين ديگري نشده؛ صحبت يا اين يا آن نيست. روزنامه و راديو با آمدن تلويزيون از ميدان به در نشدند، تلويزيون هم با آمدن اينترنت به در نخواهد شد.

2- بنگاه‌هاي بزرگ، حرف از ايجاد رابطه مي‌زنند، نه فقط انتقال اطلاعات. تبليغ در اينترنت افسونگر و احساس برانگيز باشد.

3- بنگاه‌هاي تبليغات اينترنتي و بنگاه‌هاي سنتي بايد به كاري بپردازند كه در آن خبره‌اند. آنها بايد تا مرحله نامزدي جلو بروند، اما ازدواج نكنند.

4- از بچه‌هايي كه به دات‌كام‌ها پناهنده شدند با آغوش باز استقبال كنيد. آنها زخمي، اما هوشيارتر بر مي‌گردند.

5- اين قدر دنبال فناوري نباشيد، شيفته انديشه باشيد. حرف الف نماينده الكترونيك نيست، نماينده احساس است.

Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Dich, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، www.modiriateFarda.ir ، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند،www.modiriateFarda.ir ، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، Brand