میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

درسهايي درباره ادغام

1- در ادغام، بيش از حالت عادي، در تصميم‌گيري شتاب كنيد. اين موجب مي‌شود افراد خوب را از دست ندهيد و در عين حال همگان پيام شما را دريافت كنند.

2- طرف مقابل و افراد آن را محترم داريد. با افراد صحبت كنيد، در دسترس باشيد، به پرسش‌هاي آنان پاسخ دهيد. اگر افراد به اين باور برسند كه كار شما در جهت خلق يك سازمان كارآمدتر با رشد سريع‌تر است، گمان مي‌كنم خيلي بيشتر مايل باشند خود را براي تغييرات آينده آماده كنند.

3- از اختيار خريد سهام و امتيازهاي مشابه براي تشويق كاركنان به مالكيت كمك گيريد تا همه خود را جزئي از سازمان جديد به شمار آورند.

4- وقتي مي‌خواهيد درباره افراد تصميم بگيريد، با آنها رو راست باشيد. بسيار مهم است كه صداقت به خرج دهيد و از همان اول كار، تصميم خود را اعلام كنيد.

5- همسران را وارد موضوع كنيد ... اين كار، نوعي احساس خانوادگي پديد مي‌آورد ... هر چه آنها درباره استراتژي شما و درباره اينكه شركت چه مي‌خواهد بكند و دنبال چه هدفي است بيشتر بدانند، به گمان من پشتيباني بيشتري از كل خانواده به دست مي‌آيد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 Marketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Dich, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، www.modiriateFarda.ir ، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند،www.modiriateFarda.ir ، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، Brand