خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
1- شايد به پوست كلفتي تعبير شود اما براي ما كار كردن در يك بازار سخت، آسانتر است تا در يك بازار پررونق.
2- خيلي مديريت را حاصل طرز فكر يا غريزه ميدانند ... اما به گمان من قدرت رهبري، ريشه در فراز و نشيب زندگي دارد. بخشي از آن به تحصيل است، بخشي هم به ارزشهايي است كه با آنها بزرگ شدهايد ... اما بخش بزرگش بر ميگردد به سرما و گرمايي كه در دوران خدمت خود در پلههاي گوناگون رهبري چشيدهايد.
به عقيده من رهبر بايد وظايف و مسئوليتهاي افرادش را به آنان بفهماند. اصل كار، گرفتن نتيجه است. دومين ويژگي كليدي رهبر بر ميگردد به وضع تيمش. اگر بپرسد چيست كه كار را به نتيجه ميرساند؟ ميگويم كيفيت تيم عامل تعيين كننده است. منظورم توان جذب، نگهداري و فرهيختن تيم است كه بايد با آهنگ رشد سازمان هم گام باشد. عامل سوم اعتماد و درستي است... عامل چهارم شناخت صنعت است... پنجمين عامل كار تيمي است... عامل ششم مهارت در ارتباط است .. بخش مهمي از مهارت در ارتباط، كه مردم آن را فراموش ميكنند، گوش دادن است... هفتم توجه به مشتري است ... هشتم موازنه بين برنامهريزي و اجرا است... عامل ديگر روابط انساني است.
3- رمز كار اين است كه بخش زيادي از كارهاي روزانه را يك پله پايينتر براني، و به مرور زمان دو پله، بعد سه پله. آنگاه ميبيني تصميمي را كه تا حالا مدير عامل بايد ميگرفت، مدير خط اول ميگيرد.
4- مشتری را در کانون فرهنگ سازمانی خود جای دهید .درآمد کارکنان سیسکو رابطه مستقیم با میزان خشنودی مشتری دارد.
5. به یکایک کارکنان اختیار دهید . بهره وری بالا می رود و ماندگاری افراد بهتر می شود .
6- با تحول سازمان خود، شکوفا شوید .
7. کار تیمی نیاز به ارتباط دو جانبه و اعتماد متقابل دارد.
8. مشارکت نیرومند بسازید . تاکید رهبری سازمانی در این دهه بر گسترش درونی تملک های موثر و ایجاد نوعی همزیستی بنگاه ها در چارچوب مشارکت در یک مدل افقی است .
arketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Dich بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، www.modiriateFarda.ir ، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش،مديريت موفقيت، بازار، برند،www.modiriateFarda.ir ، توزيع مويرگي، تبليغات، تحقيقات بازار، حکايتهاي مديريتي، مدير موفق، شرکت موفق، اصول مذاکره، مديريت فردا، برندينگ، برند ، نشان تجاري، علامت تجاري، نام تجاري، برند، Brand، مديريت فرداMarketing, Sales, Management, Market, Manager, Success, Distribution, Brand, Advertising, Ad, Market Research, بازاريابي، فروش، مديريت، موفقيت، بازار، برند، Brand
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان