یکشنبه, 05 بهمن 1399
خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
پس از اينکه سالها تعاريف کلاسيکي از آميخته بازاريابي (Marketing Mix) ارائه ميشد، با اضافه شدن نکات و پيچيدگيهاي جديد، اين تعاريف گسترش يافتند. آميخته کلاسيک بازاريابي شامل 4P ميشد که عبارت بودند از :
- Product : محصول يا خدمت
- Price:سياست قيمتگذاري
- Placement: روش و محل توزيع کالا
- Promotion: سياستهاي ترويج و تبليغ
امروزه چند گزاره ديگر نيز اضافه شدهاند که عبارتند از:
- People: پرسنل ارائه دهنده خدمت يا پرسنل واحد فروش (و کليه افراد سازمان که با مشتري در ارتباط هستند)
- Process:فرآيندهاي معرفي، فروش و تحويل کالا
- Physical Evidence : برداشت مشتري از شرکت شما
- Packaging: بستهبندي کالا / ارائه سبد کالا يا کالاهاي مکمل
- Passion : ايجاد شوق خريد در مشتري / ايجاد وفاداري به محصول يا برند
برای مشاهده مطالب کاملتر به اینجا مراجعه کنید
کلمات کلیدی : آميخته بازاریابی، آميزه بازاریابی، Marketing Mix
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان