نکات مفيد و خواندني - اصول مديريت

موسسه گالوپ مطالعه ای اينترنتي در سراسر  ایالات متحده روی  فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور انجام داده است. این موسسه براساس مصاحبه با بیش از 30،000 فارغ التحصیل در اوایل سال 2014  چند کشف مهم را مطرح ساخت، که در اینجا به 5  مورد از مهم ترین یافته‌ها اشاره شده است.

1- رتبه بندی دانشگاه های برتر در متعهد بودن فرد در محیط کار نقشی ندارد. فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر در محیط کار لزوماٌ متعهدتر نیستند.

 

 

2- درآمد فارغ التحصيلان دانشگاه هاي دولتي و خصوصي تفاوتی ندارد.

3- داشتن دوره كارآموزي خوب، شانس پيدا كردن كار تمام وقت را افزايش مي دهد.

4- فارغ التحصیلان رشته بیزینس در مقایسه با سایر دانشجویان، کمتر توسط اساتید برای یادگیری تشویق شده اند.

5- فارغ التحصيل شدن در سن بالا مانع كسب درآمد نيست: بسياري از افرادي كه مدرك خود را بعد از 25 سالگي گرفته اند درآمد مشابه فارغ التحصیلان با سن کمتر از 25 سال دارند.

 

کلیدواژه : گالوپ، دانشگاه ، اشتغال، دانشجو

مدیریت، Management ، بازاریابی، مدیریت بازاریابی، مدیر بازاریابی، Marketing Management ، مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، فروش، مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروشنده حرفه ای، بهبود فروش، افزایش فروش، مشاوره فروش، ویزیتور، برند، مدیریت ، برند، مدیر برند، نام تجاری، برندینگ، Brand Management، وفاداری مشتریان، وفادارسازی مشتریان، باشگاه مشتریان، Customer ، Club، Loyalty، تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، ترویج فروش، پروموشن، Promotion، شبکه فروش، پخش مویرگی، توزیع ، مویرگی، کانالهای فروش، واسطه فروش، Distribution Channel، تحقیقات بازار، تحقیقات بازاریابی، بازسازی برند، بسط برند، تثبیت ، برند، هویت برند، شخصیت برند، تصویر برند، سبد محصول، تحلیل فروش، KSF، قیمت تمام شده، قیمت گذاری، محصول جدید، استراتژی، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی فروش، توسعه فروش، کانال فروش، مشتریان، ارزش افزوده، کمپین تبلیغاتی، برنامه بازاریابی، بودجه تبلیغات، بهبود فرآیند، سفارشگیری، نرم افزار پخش، راه اندازی شرکت پخش، خدمات پس از فروش، After Sales Service و مدیریت رضایت مشتری CSM، مدیریت ارتباط با مشتری CRM، اصول مذاکره، مذاکره فروش، مدیر موفق، مدیر فروش موفق، اصول فروش حرفه ای، Marketing Research، Market Research، رفتار مصرف کننده، روانشناسی فروش، مدیریت فردا، دکتر مجتبی شفاعی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور فروش، مشاور برندینگ، مشاور تبلیغات، کانون تبلیغات، مدیریت فردا، فردایی روشن بسازیم