میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 
مطالب آموزشي - برندینگ و تبلیغات

طراحی لوگو به عنوان یکی از اجزای مهم بصری در طراحی برند می بایست بر مبنای اصول مشخصی صورت گیرد که در اینجا به برخی از این نکات اشاره میکنیم :

 

- قابلیت تشخیص در کوتاه ترین زمان پس از مشاهده تصویر

 

- قابلیت ارائه لوگو در حالت های مختلف حتی با ترکیب رنگ های سیاه و سفید

- هماهنگی ابعاد و اجزاء لوگو بنا به نیازهای بازار هدف و . . .

- اجزاء و فونت به کار رفته در لوگو باید از دو قطعه از نظر ساختاری تشکیل شده باشد

- لوگو در نهایت باید زیبا و متقاعد کننده باشد

- نباید بیننده و مخاطب خود را گمراه نماید

- باید به نحوی طراحی شود که با تغییر ابعاد آن باز هم درست به نظر برسد و تعادل خود را حفظ کند

- عامل زمان نباید به لوگو آسیب وارد کند زیرا لوگوی یک شرکت قابلیت تغییرات زیادی را در آینده نخواهد داشت

- هر چه ساده تر طراحی شود، قابل اطمینان و جذاب تر می باشد

- باید منسجم و از چارچوب برخوردار باشد

- رنگ بندی لوگو باید متناسب را کسب و کار باشد و حس آن کسب و کار را به مخاطب منتقل نماید

- لوگو وظایفی بر دوش دارد. پس علاوه بر هنرمندانه بودن، باید خردمندانه نیز باشد

- برای مخاطبان بازار هدف مقبول و قابل درک باشد

- بهتر است که فرهنگ برخی کشورهای بازار هدف بالقوه در طراحی و رنگ بندی لوگو لحاظ شود

- در طراحی لوگو نباید ترکیبی از لوگو شرکت های دیگر استفاده شود

- قابلیت ثبت در داخل و خارج از کشور را داشته باشد

- در صورت هر گونه حرکت در جهات مختلف بایستی لوگو قابلیت تشخیص برای مخاطب خود را حفظ نماید

- باید عاری از احزاء اضافی باشد

- نقش خطوط باید در طراحی لوگو مورد توجه قرار گیرد

- پشت یا زمینه لوگو بسیار مهم و حیاتی است و توجه به آن الزامیست

- بهترین لوگو ها دارای یک یا دورنگ هستند و باید توجه کرد که رنگ لوگو از چهار رنگ بیشتر نباشد

- تمایز عنصر اصلی در طراحی لوگو و توجه به آن الزامیست

- مفهوم لوگو به برندسازی کمک به سزایی می کند و توجه به آن در ساخت یا طراحی لوگو ضروریست

حال به نظر شما آیا لوگو مدیریت فردا دارای این الزامات می باشد؟


کلیدواژه : طراحی برند، اصول طراحی لوگو

مدیریت، Management ، بازاریابی، مدیریت بازاریابی، مدیر بازاریابی، Marketing Management ، مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، فروش، مدیریت فروش، فروش حرفه ای، فروشنده حرفه ای، بهبود فروش، افزایش فروش، مشاوره فروش، ویزیتور، برند، مدیریت ، برند، مدیر برند، نام تجاری، برندینگ، Brand Management، وفاداری مشتریان، وفادارسازی مشتریان، باشگاه مشتریان، Customer ، Club، Loyalty، تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، ترویج فروش، پروموشن، Promotion، شبکه فروش، پخش مویرگی، توزیع ، مویرگی، کانالهای فروش، واسطه فروش، Distribution Channel، تحقیقات بازار، تحقیقات بازاریابی، بازسازی برند، بسط برند، تثبیت ، برند، هویت برند، شخصیت برند، تصویر برند، سبد محصول، تحلیل فروش، KSF، قیمت تمام شده، قیمت گذاری، محصول جدید، استراتژی، مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی فروش، توسعه فروش، کانال فروش، مشتریان، ارزش افزوده، کمپین تبلیغاتی، برنامه بازاریابی، بودجه تبلیغات، بهبود فرآیند، سفارشگیری، نرم افزار پخش، راه اندازی شرکت پخش، خدمات پس از فروش، After Sales Service و مدیریت رضایت مشتری CSM، مدیریت ارتباط با مشتری CRM، اصول مذاکره، مذاکره فروش، مدیر موفق، مدیر فروش موفق، اصول فروش حرفه ای، Marketing Research، Market Research، رفتار مصرف کننده، روانشناسی فروش، مدیریت فردا، دکتر مجتبی شفاعی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور فروش، مشاور برندینگ، مشاور تبلیغات، کانون تبلیغات، مدیریت فردا، فردایی روشن بسازیم