شنبه, 01 مهر 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

معمولاً انتخاب استراتژی قیمت گذاری بر اساس مقایسه کیفیتی با محصولات همرده خواهد بود ولی شرکتهای پیشرو سعی می کنند بر اساس روشهای مختلف قیمت گذاری، درآمد و سود خود را افزایش دهند. البته می توان بصورت ساده جدول زیر را برای قیمت گذاری پیشنهاد داد:

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

همواره قیمت گذاری یکی از دغدغه های اصلی شرکتها بوده است و اهمیت آن به قدری است که خیلی از مدیران عامل از آن به عنوان خط قرمز خود یاد می کنند. انتخاب قیمت تابع چند پارامتر اصلی است که البته عوامل دیگری نیز می توانند بر روی آن تاثیر گذار باشند :

ادامه مطلب...

 
نکات مفيد و خواندني - حکايتهاي مديريتي

موشی افسار شتری را گرفت و به راه افتاد. شتر علیرغم اینکه سرعت موش بسیار کم بود با وی همراه شد ولی در باطن منتظر فرصتی بود تا خطای موش را به وی گوش زد کند. این دو به راه ادامه دادند تا به کنار رودخانه ای رسیدند. موش از حرکت باز ایستاد و شتر از او پرسید که: «چرا ایستاده ای تو رهبر و پیشاهنگ من هستی؟»

ادامه مطلب...

 

اگر يکي از علايق و يا زمينه اصلي مشتريان شما در حوزه "بازاريابي، فروش، تبليغات" و یا سایر موضوعات مرتبط است، وب‌سايت مديريت فردا ، با بیش از 6هزار بازدیدکننده منحصر بفرد در ماه و بیش از 28هزار بازدید ماهانه مکان مناسبي براي ترغيب آنان به بازديد از وب سايت شما خواهد بود. فقط بايد به ياد داشته باشيد، گام بعد از تبليغات انجام مذاکرات فروش خواهد بود.

ادامه مطلب...

 
نکات مفيد و خواندني - حکايتهاي مديريتي

یک روز یک مرد روستایی یک کوله بار روی خرش گذاشت و خودش هم سوار شد تا به شهر برود. خر پیر و ناتوان بود و راه دور و ناهموار بود و در صحرا پای خر به سوراخی رفت و به زمین غلطید. بعد از اینکه روستایی به زور خر را از زمین بلند کرد معلوم شد پای خر شکسته و دیگر نمی تواند راه برود. روستایی کوله بار را به دوش گرفت و خر پا شکسته را در بیابان ول کرد و رفت. خر بدبخت در صحرا مانده بود و با خود فکر می کرد که «یک عمر برای این بی انصاف ها بار کشیدم و حالا که پیر و دردمند شده ام مرا به گرگ بیابان می سپارند و می روند.»

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

صفحه 11 از 74