دوشنبه, 03 مهر 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مطالب آموزشي - رضایت و وفاداری مشتریان

رفتار مصرف کننده تنها چگونگی خرید کالاها را شامل نمی شود،بلکه شامل استفاده از خدمات، فعالیتها و عقاید نیز می باشد. فعالیتهائی مانند مسافرت کردن،رفتن به دندانپزشکی،ثبت نام برای کلاسهای آموزشی و غیره همگی جزء مواردی هستند که رفتار مصرف کننده آنها را شامل می شود. به این دلیل رفتار مصرف کننده شامل کالاها،خدمات،فعالیتها و عقاید می باشد و تلاشهای بازاریابی برای رفع نیازهای افراد پیشنهاد نامیده می شوند.

ادامه مطلب...

 

400 سال پیش از میلاد مسیح (ع)، بقراط تقسیم بندی چهارگانه ای را برای شخصیت انسانها ارائه داد که هنوز معتبر است و می تواند در حوزه شناسایی شخصیت مشتریان نیز بکار گرفته شود. این مدل را می توان اولین مدل شخصیت شناسی یا رفتارشناسی انسان ها نیز نامید.

 

ادامه مطلب...

 

در مدل DAS سه تیپ شخصیتی مسلط (Dominant)، تحلیل گر (Analitical) و اجتماعی (Social) مطالعه می شود.


ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - رضایت و وفاداری مشتریان

مدل های رفتار مصرف‌کننده را می‌توان در سه گروه اصلی تقسیم‌بندی کرد. گروه اول مدل‌های محتوایی و فرآیندی می‌باشند. گروه دوم مدل‌هایی هستند که بر عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده تأکید زیادی دارند و گروه سوم مدل‌هایی هستند که توصیف‌کننده فرآیند پردازش اطلاعات می‌باشند.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - باشگاه مشتریان

وقتی به بررسی بیش از 100 باشگاه مشتریان در کشور پرداختیم با نکات جالب و حتی حیرت انگیزی مواجه شدیم. نکات مهمی در این زمینه وجود داشت که باعث شد نسبت به نوشتن آن به عنوان یک مطلب در سایت اقدام نماییم.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 2 از 74