سه شنبه, 25 مهر 1396

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف مي نمايد. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. در تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را مي‌توان در چهار دسته كلي تقسيم ‌بندي كرد:

ادامه مطلب...

 
نکات مفيد و خواندني - اصول مديريت

همواره شرکتها به دنبال این هستند که با ایجاد تفاوتهایی میان خود و رقبا، توجه مشتری بالقوه را به خود جلب نموده و وی را نسبت به خرید محصول یا خدمات آنها ترغیب کنند. در این میان این مشتری است که بصورت آگاهانه یا ناخودآگاه نسبت پول و هزینه ای که می پردازد (Price) و چیزی که بدست می آورد (Earn) را تحلیل کرده و ارزش آن کالا (Value) را مشخص می کند.

ادامه مطلب...

 

با سلام، به دليل مشكلات فني كه چند روز گدشته در هاست مديريت فردا ايجاد شده بود، امکان ویرایش و بروزرسانی در سایت ممکن نبود و همچنین در ساعاتی نیز سایت قابل مشاهده نبود، به همین دلیل از همه بازديدكنندگان گرامي پوزش مي‌طلبيم.

 

 
نکات مفيد و خواندني - مديران و شرکتهاي موفق

ادیسون در سنین پیری پس از اختراع لامپ، یكی از ثروتمندان آمریكا به شمار میرفت و درآمد سرشارش را تمام و كمال در آزمایشگاه مجهزش كه ساختمان بزرگی بود هزینه می كرد. این آزمایشگاه، بزرگترین عشق پیرمرد بود. هر روز اختراعی جدید در آن شكل می گرفت تا آماده بهینه سازی و ورود به بازار شود.

ادامه مطلب...

 
محصولات - اسلاید (PDF, PPT) آموزشي

همواره در بازارهای رقابتی شرکتها سعی می کنند تمام تلاش خود را بر علیه رقبا و فعالیتهای بازاریابی آنها بکارگیرند، اما در این مسیر هم انرژی خود را تحلیل داده و هم نتیجه کمتری می گیرند. یکی از این چالشها را می توان در رقابت قیمت مشاهده کرد. بکارگیری استراتژی جودویی می تواند شما را در این مسیر یاری کند تا هم انرژی خود را در جای درست مصرف کنید و هم رویارویی فرسایشی کمتری با رقبا داشته باشید.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 10 از 74