یکشنبه, 07 خرداد 1396
مطالب آموزشي - رفتارشناسی مشتریان

یکی از نکاتی که همواره از دید شرکتها مغفول مانده است، عدم توجه جدی به موضوع تحقیقات بازاریابی است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد تحقیقات بازار تنها بخشی از تحقیقات بازاریابی است که در شرکتهای کوچک حتی موضوع تحقیقات بازار نیز مغفول مانده استو در این مطلب قصد داریم در خصوص گامهای اجرایی تحقیقات بازاریابی صحبت کتیم.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

بر خلاف بسیاری از کتب موجود در ارتباط با کانالهای توزیع یک شرکت، باید اذعان نمود کانالهای توزیع از ارسال مواد اولیه به تولید کننده شروع شده و تا آخرین مرحله بازاریابی (خدمات پس از فروش) قابل بحث و بررسی است. کانال توزیع را به مجموعه نظام های حمل و نقل و ارسال کالا تشبیه نموده اند که مسوولیت ارایه مواد اولیه از عرضه کننده مواد اولیه به تولید کننده تا ارسال کالای نهایی و انجام خدمات پس از فروش به مصرف کننده نهایی را شامل می شود.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

معمولا از مفهوم قیمت دو معنی به ذهن تداعی می شود. قیمتی که ما برای محصولاتمان قائلیم و قیمتی که مشتریانمان برای خرید محصولاتمان پرداخت می نمایند. اهمیت این مسئله، ضرورت تعریف سازه های قیمت را بیش از پیش نمایان می سازد.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

مشتریان مدیران اصلی هر سازمانند. سازمانی که نسبت به این مبحث مهم در کسب و کار خود واقف نباشد، محکوم به شکست است. ابتدا جهت درک مفهوم مشتری می بایست دو واژه مشتری (Customer) و خریدار (Buyer) را از یکدیگر متمایز نمائیم.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

مدیران فروش و نمایندگان فروش شایسته اعتراضات مشتریان را فرصتهایی برای کسب پیشنهادات جدید می دانند و با آن برخورد شایسته می کنند. جان دی راکلفر می گوید:”من همیشه کوشیده ام هر فاجعه ای را در زندگی ام به یک فرصت بدل کنم “

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 9 از 75

سایت های مرتبط

تبلیغات
تبلیغات

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

دارای افتخار عضویت و همکاری با :