دوشنبه, 27 آذر 1396
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی

بر خلاف بسیاری از کتب موجود در ارتباط با کانالهای توزیع یک شرکت، باید اذعان نمود کانالهای توزیع از ارسال مواد اولیه به تولید کننده شروع شده و تا آخرین مرحله بازاریابی (خدمات پس از فروش) قابل بحث و بررسی است. کانال توزیع را به مجموعه نظام های حمل و نقل و ارسال کالا تشبیه نموده اند که مسوولیت ارایه مواد اولیه از عرضه کننده مواد اولیه به تولید کننده تا ارسال کالای نهایی و انجام خدمات پس از فروش به مصرف کننده نهایی را شامل می شود.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی

معمولا از مفهوم قیمت دو معنی به ذهن تداعی می شود. قیمتی که ما برای محصولاتمان قائلیم و قیمتی که مشتریانمان برای خرید محصولاتمان پرداخت می نمایند. اهمیت این مسئله، ضرورت تعریف سازه های قیمت را بیش از پیش نمایان می سازد.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - رفتارشناسی و وفادارسازی مشتریان

مشتریان مدیران اصلی هر سازمانند. سازمانی که نسبت به این مبحث مهم در کسب و کار خود واقف نباشد، محکوم به شکست است. ابتدا جهت درک مفهوم مشتری می بایست دو واژه مشتری (Customer) و خریدار (Buyer) را از یکدیگر متمایز نمائیم.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

مدیران فروش و نمایندگان فروش شایسته اعتراضات مشتریان را فرصتهایی برای کسب پیشنهادات جدید می دانند و با آن برخورد شایسته می کنند. جان دی راکلفر می گوید:”من همیشه کوشیده ام هر فاجعه ای را در زندگی ام به یک فرصت بدل کنم “

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - رفتارشناسی و وفادارسازی مشتریان

سیستم های اطلاعات بازاریابی، متدها و فرآیندهایی هستند که به منظور جمع آوری کردن، تحلیل کردن، نگهداری کردن و توزیع داد­ها و اطلاعات به صورت سیستماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت این سیستم در سازماندهی و ادغام اطلاعات و فرآیندهای تحقیق بازاریابی مشمول می باشد.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 7 از 72