خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش |
سازمانها و شرکتهای بسیاری در فیسبوک و توییتر صفحات فعال دارند، اما این موضوع به تنهایی منجر به ایجاد تغییر در عملکرد این سازمانها نشده است. سازمانها اخیرا طرز فکر جدیدی را انتخاب کردهاند. آنها به حرف دهانبهدهان ایجاد شده در شبکههای اجتماعی، به عنوان یک رسانه ارتباطی جدید نگاه میکنند. این ایده چیزی فراتر از جزئیات مفهومی است.
مطالب آموزشي - رفتارشناسی و وفادارسازی مشتریان |
یکی از نکاتی که همواره از دید شرکتها مغفول مانده است، عدم توجه جدی به موضوع تحقیقات بازاریابی است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد تحقیقات بازار تنها بخشی از تحقیقات بازاریابی است که در شرکتهای کوچک حتی موضوع تحقیقات بازار نیز مغفول مانده استو در این مطلب قصد داریم در خصوص گامهای اجرایی تحقیقات بازاریابی صحبت کتیم.
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی |
بر خلاف بسیاری از کتب موجود در ارتباط با کانالهای توزیع یک شرکت، باید اذعان نمود کانالهای توزیع از ارسال مواد اولیه به تولید کننده شروع شده و تا آخرین مرحله بازاریابی (خدمات پس از فروش) قابل بحث و بررسی است. کانال توزیع را به مجموعه نظام های حمل و نقل و ارسال کالا تشبیه نموده اند که مسوولیت ارایه مواد اولیه از عرضه کننده مواد اولیه به تولید کننده تا ارسال کالای نهایی و انجام خدمات پس از فروش به مصرف کننده نهایی را شامل می شود.
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی |
معمولا از مفهوم قیمت دو معنی به ذهن تداعی می شود. قیمتی که ما برای محصولاتمان قائلیم و قیمتی که مشتریانمان برای خرید محصولاتمان پرداخت می نمایند. اهمیت این مسئله، ضرورت تعریف سازه های قیمت را بیش از پیش نمایان می سازد.
مطالب آموزشي - رفتارشناسی و وفادارسازی مشتریان |
مشتریان مدیران اصلی هر سازمانند. سازمانی که نسبت به این مبحث مهم در کسب و کار خود واقف نباشد، محکوم به شکست است. ابتدا جهت درک مفهوم مشتری می بایست دو واژه مشتری (Customer) و خریدار (Buyer) را از یکدیگر متمایز نمائیم.
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان