خدمات مدیریت فردا
مديريت فردا ، حامي امور خيريه
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش |
در متون اقتصادی از قدرت بازار به عنوان توان عوامل بازار در تاثیرگذاری بر قیمت کالا در بازار (در جهت کسب منافعی بیشتر از شرایط رقابت کامل) یاد می شود. بنابراین از این زاویه بلافاصله می توان این نتیجه را استنتاج نمود که قدرت بازار تنها به قدرت عرضه کننده محدود نمی شود بلکه در شرایطی تقاضاکنندگان نیز دارای قدرت بازار می شوند.
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش |
اگرچه اعتماد در جامعه و شرکتها به نظر پایین می رسد، اینک زمان خوبی برای شرکتها است که استراتژی بازاریابی مبتنی بر اعتماد (بازاریابی اعتمادی) را پایه گذاری کنند. افزایش قدرت مشتری یک پارادایم جدیدی برای بازاریابی به وجود می آورد، پارادایمی که مبتنی بر جانبداری از مشتری با فراهم ساختن اطلاعات و مشاوره های صادقانه و درهای باز است.
مطالب آموزشي - ساير مطالب |
اگر با یکی دوبار غواصی کردن مروارید صید نکردی از اقیانوس ایراد نگیر، بگرد نقاط ضعف غواصی خود را پیدا کن شاید هنوز به عمق کافی نرسیده ای و شاید هنوز به جایی که در آنجا صدف وجود دارد نرفته ای. اگر بتوانیم هر هفته یکی از مشکلات زیر را از روحیه کاری خویش حذف کنیم، بعد از حدود یکسال می توانیم خود را به عنوان فردی ایده آل برای شروع یا مدیریت هر کسب و کاری بدانیم.
مطالب آموزشي - ساير مطالب |
استیو جابز یکی از نابغه های فضای کسب و کار و شوالیه فناوری اطلاعات است. همه نام او را با شرکت APPLE می شناسند. دانستن زندگینامه وی که در سال 2011 از دنیا رفته است، می تواند در درک مناسبی از الزامات موفقیت در هر کسب و کار موثر باشد.
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش |
سازمانها و شرکتهای بسیاری در فیسبوک و توییتر صفحات فعال دارند، اما این موضوع به تنهایی منجر به ایجاد تغییر در عملکرد این سازمانها نشده است. سازمانها اخیرا طرز فکر جدیدی را انتخاب کردهاند. آنها به حرف دهانبهدهان ایجاد شده در شبکههای اجتماعی، به عنوان یک رسانه ارتباطی جدید نگاه میکنند. این ایده چیزی فراتر از جزئیات مفهومی است.
مطالب آموزشی ...
پربازدیدها ...
تمامی حقوق وب سایت متعلق است به مدیریت فردای اندیشه آرنا
طراحی وب سایت و اجرا : رایان