دوشنبه, 27 آذر 1396
مطالب آموزشي - توزیع و پخش مویرگی

چندسالی است که به ارائه مشاوره در حوزه بازاریابی و فروش به ویژه در حوزه پخش مویرگی مشغول هستم. در این مدت افراد زیادی درخواست مشاوره برای راه اندازی شرکت پخش رو از من داشته اند. بر این اساس سعی کرده ام نکات مهمی رو در خصوص راه اندازی شرکت های پخش گوشزد کنم که اگر پس از بررسی این موارد همچنان بر راه اندازی شرکت پخش تمایل داشتید بصورت مشاوره در خدمت شما عزیزان باشم.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

طی چند سالی که با شرکتهای مختلف به عنوان مشاور همکاری نموده ام، مشکلاتی که موجب کاهش فروش و یا کاهش سوددهی شرکتها می شده اند بسیار شباهت داشته اند. در این مطلب سعی می کنیم که این مشکلات و اشتباهات و راه حل های آنها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

ساده‌ترین تعریف برای قیمت آن است که قیمت، ارزش پولی و مادی محصولات و خدمات است. شرکتها، تولیدکنندگان، فروشندگان و عرضه‌کنندگان محصولات قیمت را تعیین می‌کنند تا به اهداف سه گانه زیر برسند :

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

علم بازاریابی تا کنون فلسفه های گوناگونی را تجربه کرده است که می توان در این زمینه به فلسفه های مبتنی بر تولید، محصول، فروش، بازاریابی و در نهایت دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی اشاره کرد، فلسفه ای که آخرین فلسفه و مورد اشاره بحث ما پیرامون ترکیب علوم تجاری و بازرگانی و محیط زیست و حمایت از آن می باشد.

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

در متون اقتصادی از قدرت بازار به عنوان توان عوامل بازار در تاثیرگذاری بر قیمت کالا در بازار (در جهت کسب منافعی بیشتر از شرایط رقابت کامل) یاد می شود. بنابراین از این زاویه بلافاصله می توان این نتیجه را استنتاج نمود که قدرت بازار تنها به قدرت عرضه کننده محدود نمی شود بلکه در شرایطی تقاضاکنندگان نیز دارای قدرت بازار می شوند.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 5 از 72