یکشنبه, 06 فروردین 1396
مطالب آموزشي - باشگاه مشتریان

وقتی به بررسی بیش از 100 باشگاه مشتریان در کشور پرداختیم با نکات جالب و حتی حیرت انگیزی مواجه شدیم. نکات مهمی در این زمینه وجود داشت که باعث شد نسبت به نوشتن آن به عنوان یک مطلب در سایت اقدام نماییم.

ادامه مطلب...

 

جایگاه سازی با یک محصول ، یک کالا، نوعی خدمات، یک شرکت، یک موسسه و حتی خود شما آغاز می شود. اما جایگاه سازی مفهومی نیست که روی محصول یا خدمت صورت گیرد. جایگاه سازی مجموعه فعالیتهایی است که روی ذهن مشتری فعلی یا مشتری احتمالی صورت می گیرد.

 

ادامه مطلب...

 

وقتی صاحبان کسب و کار تصمیم به راه اندازی یک باشگاه مشتریان می گیرند می بایست خست نسبت باشگاه مشتریان را استراتژی کسب و کار خویش مشخص کنند. پس از این مرحله می بایست استراتژی کلی باشگاه مشتریان را مشخص کرد. در واقع استراتژی باشگاه مشتریان بر اساس نوع باشگاه مشتریان تعیین می گردد.

 

ادامه مطلب...

 

بسیاری از شرکتها و افرادی که برای راه اندازی باشگاه مشتریان به ما مراجعه می کنند تعریف دقیقی از باشگاه مشتریان و باشگاه وفاداری ندارند. از این رو در اینجا سعی کرده ایم به طور خلاصه مفاهیم پایه در حوزه باشگاه مشتریان را شرح دهیم

 

ادامه مطلب...

 
مطالب آموزشي - مارکتینگ و فروش

برای یک خدمات مشتری خوب فقط کافی است بتوانید مشتری ها را دوباره به سمت خودتان بکشانید و آنها را آنقدر شاد به بیرون بفرستید که به دیگران تبلیغتان را بکنند شاید اطرافیان آنها هم مشتری شما شوند و آنها هم همین کار را برای جذب مشتری شما انجام دهند. اگر فروشنده خوبی باشید، می توانید هر چیزی را به هر کسی بفروشید. اما این رویکرد شما به خدمات مشتری است که تعیین می کند می توانید به همان فرد چیز دیگری بفروشید یا نه. ماهیت یک خدمات مشتری خوب ایجاد رابطه با مشتری هاست—رابطه ای که باعث شود آن مشتری خریدهای خود از شما را  ادامه دهد.

ادامه مطلب...

 

<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 3 از 75

سایت های مرتبط

تبلیغات
تبلیغات

مديريت فردا ، حامي امور خيريه

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

دارای افتخار عضویت و همکاری با :